رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زهک از اجرای عملیات روکش ماسه آسفالت سرد راه فرعی میرزاخون – پل کهک به طول ۱۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال خبر داد.

اجرای عملیات روکش ماسه آسفالت سرد در محور زهکبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط‌ عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان ؛ ابراهیم شفیعی مقدم رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زهک با اشاره به اثرات مثبت این طرح گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون در بیش از ۱۲ کیلومتر از مسیر ارتباطی میرزاخون – پل کهک، عملیات روکش ماسه آسفالت سرد اجرا شده است که بدین ترتیب ۱۸ روستا واقع در مسیر با جمعیت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار از نعمت راه ارتباطی مناسب بهره‌مند شده اند.

وی افزود: همچنین در صورت تأمین مصالح و قیر لازم، در نظر است که روکش ماسه آسفالت سرد در حدود ۵ کیلومتر از راه روستایی کود – زاهدان کهنه نیز اجرا شود.

شفیعی در پایان گفت: احداث راه‌های آسفالته علاوه بر تسهیل در تردد روستاییان، کاهش مصرف سوخت و استهلاک وسائط نقلیه را به دنبال داشته و سبب تسریع در انتقال محصولات کشاورزی و دامی به مراکز فروش و در نتیجه درآمد زایی بیشتر برای روستاییان عزیز می‌ شود.

انتهای پیام/ع

روکش ماسه آسفالت سرد در شمال سیستان وبلوچستان 

برچسب ها: حمل و نقل ، وزارت راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار