منتقد سینما و تلویزیون گفت: مجموعه تلویزیونی خوش ساخت و با محتوای «گاندو» هنرمندانه نوشته و ساخته شد و هنرمندانه هم به پایان رسید.

«گاندو» هنرمندانه به پایان رسیدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، جبار آذین منتقد سینما و تلویزیون نوشت: مجموعه تلویزیونی خوش ساخت و با محتوای «گاندو» هنرمندانه نوشته و هنرمندانه‌تر ساخته شد و هنرمندانه هم به پایان رسید و امتیازی ارزنده در کارنامه تلویزیونی جواد افشار و هنرمندان و همکاران او در گاندو نشاند.

گزینش، نگارش و تصویرسازی از سوژه‌ای ملی، بر اساس پرونده‌ای واقعی از یک رخداد امنیتی و سیاسی، الزاماتی را بر سر راه تولید گاندو گذاشته بود که میزان احتیاط و حساسیت پردازش آن را دوچندان می‌کرد.

جدا از ساختار هنری و تلویزیونی خوب، بازسازی و بازنمایی نمایشی و تماشایی شخصیت‌ها و حوادث و رخداد‌های واقعی، حساسیت‌های سیاسی و امنیتی و لحاظ منافع ملی، سبب شده بود تا سازندگان گاندو با احتیاط و حساسیت از کنار خط قرمز‌ها عبور کنند و جهت جلوگیری از سوءتفاهم‌های سیاسی، برخی رویداد‌ها و مسائل پرونده واقعی سریال را کمرنگ به تصویر در آورند.

با این همه، بعضی قسمت‌های آن، با واکنش‌های احساسی و سیاسی برخی سیاسیون روبرو شد که هوشمندی و درایت سازندگان سریال و احتیاط سیاسیون، مانع شد تا حاشیه‌های کمرنگ ایجاد شده پیرامون گاندو، شکل جنجال یابد و به دیدگاه‌های مختلف سیاسی و جناحی خدشه وارد کند. از همین رو، خوش ساختی و مضمون و محتوای ملی و انتقال خوب و هنرمندانه آن ها، باعث شد، گاندو در کنار صدرنشینان آثارخوب ملی و پلیسی امنیتی تلویزیون قرار گیرد. امتیاز‌ها و ویژگی‌های گاندو، جای تامل و تحسین دارد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۱۱ ۲۸ تير ۱۳۹۸
به امید ساخت فصل هایی بعدی این سریال و دستگیری اقاها و اقازاده های خیانتکار.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۵۱ ۱۸ تير ۱۳۹۸
احسنت به کارگردان ونویسنده دلمان خنک شد که این موضوع در این سریال مطرح شد بعضی ها از خواب بیدار شن ببینند پشت پرده چه خبره وبچه های زحمت کش وبدون توقع چه زحمتی میکشند
آخرین اخبار