سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در دیدار با شهردار منطقه ۴ اهواز گفت: هدف اصلی پروژه مهر ایجاد فضایی مطلوب برای تحصیل دانش آموزان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز، صبح امروز سه شنبه ۱۸ تیرماه ۹۸ در دیدار با آرش دُر شهردار منطقه ۴ اهواز با اشاره به اهمیت پروژه مهر در ایجاد فضایی مطلوب در بین دانش آموزان، گفت: همکاری با ارگان‌های مهم و تاثیرگذاری همچون شهرداری موجب تحقق اهداف پروژه مهر و ایجاد فضای آموزشی شاد و مفرح ویژه دانش آموزان است.

وی، همکاری شهرداری و آموزش و پرورش را نقطه عطفی در توسعه فرهنگ شهروندی دانست و بیان داشت: مسیر توسعه در هر شهر و جامعه، در بستر آموزش و پرورش رقم می‌خورد.

نیسی گمراوی با بیان این که بخش عمده‌ای از معضلات زیست محیطی، ترافیکی و خدماتی شهر، ریشه در مسائل فرهنگی دارد، اظهار کرد: این نارسایی‌ها نیاز مبرم به اقدامات زیرساختی دارد و طبعاً آموزش و پرورش و شهرداری، موثرترین دستگاه‌های اجرایی برای پیگیری این اقدامات است.

آرش دُر شهردار منطقه ۴ کلانشهر اهواز با بیان اینکه بیش از ۳۵ مدرسه ناحیه یک اهواز در محدوده کاری منطقه ۴ قرار دارد، اذعان داشت: محیط آموزشگاه‌ها باید با اهداف آموزشی هماهنگی و تطابق داشته و شهرداری منطقه ۴ این آمادگی را دارد که در زمینه پروژه مهر همیار آموزش و پرورش باشد.

وی با بیان اینکه توجه به تیم جدید شهرداری و رویکرد ارزشمند فرهنگی شهردار کلانشهر اهواز این همکاری توسعه می‌یابد، اضافه کرد: برنامه‌های مختلفی در جهت بهسازی فضای مدارس در دست بررسی وانجام شهرداری منطقه ۴ قرار دارد.

شهردار منطقه ۴ اهواز با تاکید بر لزوم همیاری با آموزش و پرورش در جهت فراهم آوردن محیطی مناسب برای تحصیل دانش آموزان افزود: خطوط ترافیکی مدارس، مخازن زباله‌ها و پسماند، هرس و پاکسازی درختان و شعار نویسی محیط بیرونی مدارس؛ شستشوی حیاط برخی از مدارس و اهداء وسائل ورزشی دانش آموزی از جمله فعالیت‌های شهرداری منطقه ۴ در ماه‌های آینده منتهی به مهر خواهد بود.

انتهای پیام/گ

اجرای پروژه مهر در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.