مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری، بسته بندی و تبلیغات خلاقانه را استراتژی مهم در زمینه معرفی شیرینی سنتی قزوین دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،علیخانی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین در نشست راهبردی خوشه شیرینی سنتی استان با اشاره به لزوم تبلیغات بیشتر برای معرفی شیرینی‌های سنتی قزوین بویژه باقلوا به عنوان سوغات این شهر برای گردشگران، افزود: کار اصلی خوشه‌های صنعتی تجمیع تولیدات شیرینی سنتی است و روند تولید این محصولات باید مدرن شود.

مرتضی علیخانی افزود: شیرینی سنتی قزوین هنوز با بسته بندی قدیمی توزیع می‌شود و این درحالی است که بسته بندی سوهان قم و محصولات دیگر استان‌ها همواره در حال تغییر شکل و به روز شدن است.

وی با بیان اینکه استان قزوین نتوانسته از موقعیت جغرافیایی خود در زمینه ظرفیت تولید شیرینی سنتی استفاده کند، اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی، شهرداری و میراث فرهنگی باید پیگیری‌های مستمری در این خصوص داشته باشند تا نتایج بهتری را شاهد باشیم.

وی اظهار داشت: شیرینی جات سنتی قزوین باید به عنوان سوغات این شهر به گردشگران معرفی شوند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان خاطرنشان کرد: تصمیم به قرار گرفتن خوشه صنعتی شیرینی سنتی در آزادراه قزوین - زنجان بسیار ایده جالبی است و می‌تواند زمینه فروش هرچه بیشتر و صادرات آن را فراهم آورد.

انتهای پیام/ک

نشست راهبردی خوشه شیرینی سنتی استان قزوین 

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار