دادستان کل کشور در ساوه گفت: نظارت‌های قوی در مجموعه‌های اداری موجب کاهش فساد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور در جلسه شورای اداری ساوه نظارت‌های قوی در مجموعه‌های اداری را موجب کاهش فساد‌ها بیان کرد و گفت: ریشه بسیاری از جرائم در جامعه امروز عدم اعتقاد به ایمان قوی ومعاد است.

حجت الاسلام منتظری افزود انقلاب اسلامی با نثار خون صد‌ها شهید به ثمر نشسته و اینک وظیفه ما در پاسداری این ارزش‌ها بسیار سنگین است.

وی آسیب شناسی جدی جرایم را ضروری دانست و ادامه داد: بسیاری از مفاسدی که امروز در جامعه وجود دارد، به واسطه‌ی مدیرانی ناکارامد و عدم اهتمام مدیریت‌ها بر امور جاری است.

دادستان کل کشور سالم نگه داشتن محیط‌های اداری در کشور را ضروری دانست و افزود: انتخاب مدیران سالم در جامعه موجب تقویت آموزه‌های اسلامی و امیدواری مردم خواهد بود.

مبارزه جدی با مفاسد از وظایف جدی دستگاه قضایی

وی مبارزه جدی با مفاسد را از وظایف جدی دستگاه قضایی بیان کرد و ادامه داد: این حرکت منحصر به دستگاه قضایی نیست و مدیران باید با برنامه ریزی، طوری حرکت کنند که هیچ کس حتی به فکر انجام کار فساد نباشند.

حجت الاسلام منتظری با انتقاد از رویه‌های غلط در مجموعه‌های اداری اضافه کرد: جلب رضایت مندی مردم در کشور و حذف عادات غلط در کشور می‌تواند به حذف فساد در همه‌ی ابعاد در کشور موثر واقع شود.

مقتدرانه و بدون بیم و هراس از دشمنان با فساد مبارزه می‌کنیم

وی ادامه داد: در دستگاه قضایی در تلاش هستیم تا مقتدرانه بدون بیم و هراس از دشمنان و برگرفته از احکام اسلامی با فساد مبارزه‌ی جدی داشته باشیم.

دادستان کل کشور اضافه کرد: در دستگاه قضایی حق نداریم با مردم تندی کنیم و باید با متانت و ارشاد در رفع مشکلات مردم تلاش نماییم و از سویی نیز با کسانی که با مفسده امنیت مردم و جامعه را تهدید می‌کنند با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

نظارت‌های قوی در مجموعه‌های اداری موجب کاهش فساد می‌شود / مبارزه جدی با مفاسد از وظایف جدی دستگاه قضایی / مقتدرانه و بدون بیم و هراس از دشمنان با فساد مبارزه می‌کنیم

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.