مدیرکل فرودگاه‌ های خراسان جنوبی گفت: ایستگاه فرودگاه خراسان جنوبی در ارائه کیفیت جزء سومین ایستگاه برتر کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سلامی مدیرکل فرودگاه‌های استان در دیدار نماینده ولی فقیه با کاگزاران حج تمتع گفت: ترمینال فرودگاه بین المللی بیرجند در حال توسعه است و اصلی‌ترین علت توسعه خدمت به زائران بوده است.

وی با اشاره به اینکه امسال سومین سالیست که زائرین استان از فرودگاه بیرجند به حج اعزام می‌شوند افزود: فرودگاه خراسان جنوبی از لحاظ تعداد حجاج رتبه دهم در کشور را دارد.

سلامی با بیان اینکه  فرودگاه بیرجند  از ۲۵ تیرماه  که اعزام حجاج آغاز می شود تا ۲۹ تیر  به طور ۲۴ ساعته امادگی ارائه خدمت  به زائران داریم. ادامه داد:  ۲۰ پرواز به صورت رفت و برگشت به عربستان از فرودگاه استان انجام خواهد شد.

آیت الله عبادی نماینده، ولی فقیه استان  در این دیدار با اشاره به اینکه مهمترین مسئله در جامعه مسئله بیداریست گفت: باید از خواب غفلت بیدار شد و این از هر مسئله مهم‌تر است.

وی افزود: حج از باشکوه‌ترین مناسک است و عزت مسلمین در حج است به شرط اینکه توحیدی و ابراهیمی باشد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه  کسی که مسلمان است مطیع بیگانه نیست اگر بیگانه را به سرپرستی بپذیرد فرد را نباید جزء مسلمانان خواند.اظهار کرد: در فریضه حج، مسلمانان صرفا از نظر فیزیکی نباید دور هم جمع شوند بلکه باید از حال یک دیگر غافل نباشند.

همچنین اوحدی نماینده بعثه در حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۶ کارون در استان برنامه‌های آموزشی و فرهنگی را انجام می‌دهند افزود: از این تعداد ۲ کاروان اهل سنت و ۱۴ کاروان شیعه هستند.

وی با بیان اینکه مهمترین درسی که باید به زائرین آموزش داده شود آشنایی با قرآن است گفت:در این کلاس‌ها بحث وحدت باید آموزش داده شود که شیعه و سنی جدا شدنی نیستند و همه در یک محور حرکت می‌کند.

انتهاهی پیام / ط ا

 اعزام حجاج از ۲۵ تیرماه

برچسب ها: فرودگاه ، پرواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.