هفته دوم لیگ برتر فوتسال؛

مسی‌ها به ستاره‌های ورامین رسیدند/ بازی سخت گیتی پسند در گرمای اهواز

هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز چهارشنبه در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز چهارشنبه ۱۹ تیر ماه برگزار می‌شود.

در هفته اول این مسابقات که روز‌های پنج شنبه و جمعه هفته گذشته برگزار شد تیم سن ایچ ساوه با برتری قاطع در مقابل تیم شهروند ساری در جایگاه اول جدول رده بندی قرار گرفت و همچنین در دیگر بازی‌ها تیم‌های مدعی گیتی پسند، فرش آرا، سوهان محمد سیما قم، نتوانستند از سد حریفان خود عبور کنند و در بین مدعیان قهرمانی این فصل لیگ برتر فقط تیم مس سونگون قهرمان دو فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر توانست در یک بازی پر گل حریف خود را در هم شکند. از نوع بازی تیم‌ها در هفته اول مشخص است که لیگ برتر امسال از جذابیت و پویایی خاصی برخوردار خواهد بود.

لازم به یادآوری است که در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر قرار است تیم‌ها با توپ‌های جدیدی که سازمان لیگ فوتسال تهیه کرده است بازی کنند. توپ‌های فصل گذشته رقابت‌های لیگ از کیفیت بسیار پایینی برخوردار بود و به همین دلیل صدای اکثر تیم‌ها را نیز در آورد و نسبت به کیفیت این توپ ها اعتراض شدیدی داشتند. حال توپ های جدیدی سازمان لیگ برای این فصل تهیه کرده است که نسبت به فصل گذشته از کیفیت خوبی برخوردار است و برخی از تیم ها و مربیان از این توپ ها استقبال خوبی کردند و قرار بر این است که از هفته دوم تیم ها با این توپ های جدید وارد مسابقات شوند.

مقاومت شهرداری البرز – شهروند ساری

در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال روز چهارشنبه دو تیم مقاومت شهرداری البرز در خانه میزبان تیم قدرتمند و خوب شهروند ساری است. مقاومت البرز در اولین دیدار خود در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر موفق شد تیم سوهان محمد سیمای قم را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد و با انگیزه و روحیه بالا به مصاف تیم شهروند ساری می‌رود. از آن طرف تیم شهروند ساری در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در خانه مزبان تیم سن ایچ ساوه بود که در پایاین با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب این تیم شد و این نتایج نشان داد که امسال شرایط لیگ به خاطر برگزاری پلی آف برای همه تیم‌ها مهم است و تیم‌ها از همین روز اول با قدرت وارد مسابقات شده اند.

حال قرار است که دو تیم مقاومت البرز و شهروند ساری از ساعت ۱۸ در سالن انقلاب کرج در مقابل هم قرار گیرند و باید دید که در پایان کدام تیم می‌تواند پیروز از زمین مسابقه خارج شود. مقاومت البرز میزبان این بازی است و برای آن که به پیروزی‌های خود ادامه دهد، با روحیه و جنگندگی بالا پا به این رقابت می‌گذارد و از آن سو هم تیم شهروند ساری برای آن که شکست هفته گذشته خود را فراموش کند و به همه بگوید که آن شکست یک اتفاق بود با قدرت به مصاف تیم البرز می‌رود.

فرش آرای مشهد – سن ایچ ساوه

در دیگر بازی هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال دو تیم فرش آرای مشهد و سن ایچ ساوه در مشهد به مصاف هم می‌روند و می‌توان گفت که یکی از جذاب‌ترین مسابقات این هفته را برگزار خواهند کرد.

دو تیم در مسابقه اول خود هر کدام با شکست و پیروزی از زمین مسابقه خارج شدند. تیم فوستال فرش آرا مشهد که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل مسابقات به شمار می‌رود در هفته اول رقابت‌ها به مصاف تیم تازه تشکیل شده ستارگان ورامین رفت و در یک بازی پر گل و دیدنی با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب این تیم ورامینی شد. همچنین تیم سن ایچ ساوه هم در ساری به مصاف تیم شهروند این شهر رفت و در یک بازی زیبا و قدرتی توانست این تیم را با ۴ گل در هم بکوبد و یک خط و نشان محکمی را از همان روز اول برای تیم‌ها بکشد.

حال قرار است که دو تیم فرش آرای مشهد و سن ایچ ساوه در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر روز چهارشنبه از ساعت ۱۸ در سالن شهید بهشتی شهر مشهد به مصاف هم بروند و باید منتظر ماند و دید که در این بازی زیبا کدام تیم می‌تواند با پیروزی از زمین مسابقه خارج شود.

سوهان محمد سیمای قم – ارژن شیراز

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم که از تیم‌های خوب و با سابقه لیگ برتر است و فصل گذشته در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار گرفت. این تیم در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم خوب و قدرتمند مقاومت البرز رفت و در پایان بازی با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب این تیم کرجی شد. از آن سو تیم ارژن شیراز هم میزبان تیم آذرخش بندر عباس بود که در پایان بازی با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب این تیم جنوبی شد.

ارژن شیراز فصل گذشته نتوانست نتایج خوب و قابل قبولی را کسب کند و با قرار گرفتن در جایگاه دهم جدول رده بندی به کار خود در پایان بازی‌ها در فصل گذشته پایان داد. اما این تیم می‌خواهد که این فصل را با قدرت آغاز کند و باید دید که می‌تواند در هفته دوم از سد تیم خوب و قدرتمند سوهان محمد سیما عبور کند.

بازی دو تیم سوهان محمد سیمای قم و ارژن شیراز از ساعت ۱۷در سالن شهید حیدریان قم آغاز می‌شود و این دو تیم در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر ناکام بودند و هر دو تیم می‌خواهند که در این بازی پیروز باشند و از کورس رقابت‌ با حریفان خود عقب نمانند.

مس سونگون – ستارگان ورامین

دو تیم فوتسال مس سونگون و ستارگان ورامین از ساعت ۱۸ باید در تبریز به مصاف هم بروند. هر دو تیم در هفته اول رقابت‌ها توانستند با برد پر گل و قاطع از سد حریفان خود عبور کنند. ابتدا تیم مس سونگون در هفته اول لیگ برتر در بهبهان میهامان تیم اهورا این شهر بود و در پایان توانست با نتیجه پر گل ۷ بر ۳ این تیم جنوبی را شکست دهد.

مس سونگون این فصل کار سختی دارد، چون باید در چند جبهه مبارزه کند. آن‌ها به غیر از لیگ برتر باید مرداد ماه در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنند و بعد از آن باید در جام باشگاه‌های جهان حضور پیدا کنند و همچنین در مسابقات پلی آف لیگ برتر هم باید به میدان بروند و این کار را برای شاگردان تقی پور بسیار سخت کرده است.

از آن طرف تیم ستارگان ورامین است که باید به مصاف تیم مس سونگون رود. ستارگان ورامین که همان تیم مقاومت قرچک فصل گذشته هستند و با خرید امتیاز این باشگاه (مقاومت قرچک) نام تیم خود را به ستارگان ورامین تغییر دادند. نکته جالب و عجیب این است که این تیم فقط ۳ روز قبل از آغاز رقابت‌های لیگ برتر توانست تیم خود را تکمیل کند و نتوانست تیم خود را از نظر بدنی و تاکتیکی کامل کند، اما با این حال موفق شد که در هفته اول رقابت‌ها لیگ برتر تیم خوب و مدعی این فصل قهرمانی یعنی فرش آرای مشهد را با نتیجه پر گل ۶ بر ۳ در هم بکوبد و به بقیه تیم‌ها نشان دهد که اگر بخواهند این تیم را در این فصل دست کم بگیرند می‌تواند نسخه خیلی از تیم‌ها را در این فصل بپیچد.

دو تیم مس سونگون و ستارگان ورامین  از ساعت ۱۸ در سالن شهید پور شریفی شهر تبریز به مصاف هم می‌روند و هر دو تیم در هفته اول خود موفق بوده اند و این نوید را می‌دهند که هفته دوم شاهد یک بازی جذاب و دیدنی از سوی هر دو تیم خواهیم بود.

آذرخش بندر عباس – شاهین کرمانشاه

تیم فوتسال آذرخش بندر عباس که به دلیل مشکلات مالی نسبت به تیم‌های دیگر دیر بسته شده است و مدیران این تیم از لحاظ مالی در مضیقه هستند، اما با هر مشکلی که بود مدیران این تیم توانستند که آذرخش را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر امسال آماده کنند. آذرخش در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال میهمان تیم ارژن شیراز بود و جالب است تیمی که با کلی مشکلات پا به میدان رقابت‌های این فصل لیگ گذاشته است توانست در اولین بازی خود تیم ارژن را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد و در بازی دوم خود باید در بندر عباس به مصاف تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر یعنی شاهین کرمانشاه رود.

تیم شاهین کرمانشاه که فصل گذشته را در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور بازی می‌کرد و در فینال توانست حریف خود را شکست دهد و برای اولین بار به رقابت‌های لیگ برتر فوتسال صعود کند. این تیم در هفته اول در کرمانشاه میزبان تیم ملی حفاری اهواز بود، اما نتوانست در آن بازی توفیقی کسب کند و با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب این تیم اهوازی شد.

حال امروز دو تیم آذرخش بندر عباس و شاهین کرمانشاه از ساعت ۱۸ در سالن فجر شهر بندر عباس به مصاف هم می‌روند و آذرخش برای این که به پیروزی‌های خود در این فصل ادامه دهد پا به میدان می‌گذارد و از آن سو هم تیم شاهین کرمانشاه برای این که از حریفان باز نماند و با پیروزی برابر آذرخش می‌خواهد که باخت هفته اول خود را جبران کند.

هایپر شهر شاهین شهر - اهورا بهبهان

تیم فوتسال هایپر شهر هم که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده است این تیم فصل گذشته را در رقابت‌های لیگ دسته یک بازی می‌کرد و در فینال رقابت‌های دسته یک توانست حریف خود را شکست دهد و به همراه تیم شاهین کرمانشاه به مسابقات لیگ برتر صعود کنند. تیم هایپر شهر در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در دربی اصفهان به مصاف تیم گیتی پسند رفت و در یک بازی زیبا و نزدیک به هم در مقابل تیم گیتی پسند به تساوی ۳ بر ۳ دست یافت.

هایپر شهر در هفته دوم رقابت‌های لیگ باید به مصاف تیم اهورا بهبهان رود تیمی که در هفته اول نتواسنت توفیقی را کسب کند. اهورا بهبهان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در مقابل تیم مس سونگون با نتیجه پر گل ۷ بر ۳ مغلوب شد و می‌خواهد برای آن که از کورس رقابت‌های لیگ جا نماند با پیروزی برابر تیم هایپر شهر خود را به جمع مدعیان نزدیک کند.

دو تیم هایپر شهر شاهین شهر و اهورا بهبهان از ساعت ۱۸ در سالن تختی شاهین شهر به مصاف هم می‌روند.

ملی حفاری اهواز - گیتی پسند اصفهان

تیم فوتسال ملی حفاری اهواز که از تیم‌های با سابقه در فوتسال ایران است این تیم در فصل گذشته در جایگاه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت و نشان می‌دهد که این تیم از قدرت‌های قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ برتر است. ملی حفاری از ساعت ۱۷ در سالن امام رضا شهر اواز میزبان تیم مدعی و نایب قهرمان فصل گذشته مسابقات لیگ برتر یعنی گیتی پسند اصفهان است.

ملی حفاری در اولین بازی خود در رقابت‌های لیگ برتر در کرمانشاه میهمان تیم شاهین این شهر بود و توانست در پایان بازی با نتیجه پر گل ۶ بر ۴ از سد این تیم عبور کند و با روحیه بالا به مصاف تیم گیتی پسند اصفهان خواهد رفت.

گیتی پسند اصفهان که فصل گذشته در فینال بازی‌های لیگ برتر به مصاف تیم مس سونگون رفت و در پایان مغلوب این تیم شد و به مقام نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست یافت. حال این تیم با تغییراتی که در کادر فنی خود به وجود آورده است و حمید بی غم سرمربی سابق تیم مس سونگون این فصل هدایت این تیم اصفهانی را بر عهده خواهد داشت و باید دید که گیتی پسند این فصل چه نتیجه‌ای را می‌تواند کسب کند.

بازی دو تیم از ساعت ۱۷ در سالن امام رضا (ع) شهر اواز برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

زمان دیدار تیم‌های فوتسال حفاری اهواز و گیتی پسند اصفهان تغییر کرد

نتایج هفته اول لیگ برتر فوتسال +جدول


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار