مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت:به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان عضویت در کتابخانه‌های استان به صورت رایگان انجام می‌شود.

رقیه دوست فاطمی‌ها مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،گفت: همزمان با هجده تیرماه سالروز ثبت جهانی یزد و روز ملی ادبیات کودک و نوجوان عضویت در تمامی کتابخانه‌های عمومی استان به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی افزود: مردم استان می‌توانند در روز هجدهم تیرماه با در دست داشتن کارت ملی و یک قطعه عکس با مراجعه به نزدیکترین کتابخانه در محل زندگی یا کار خود در سراسر استان  رایگان عضو کتابخانه‌ها شوند.

دوست فاطمی‌ها بیان کرد: در صورت عضویت سراسری، هر فرد می‌تواند از خدمات بخش امانت تمامی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور بهره‌مند شود.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان عنوان کرد در حال حاضر یکصد و ۱۰ باب کتابخانه عمومی شهری و روستایی در استان یزد مشغول به فعالیت هستند که بیش از یکصد و چهار هزار نفر از مردم استان در این کتابخانه‌ها عضویت دارند.

وی ادامه داد: یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب شده،  یک مسئولیت ملی به دوش همه اصحاب فرهنگ و هنر است تا در جریان آگاهی و دانایی به ایفای نقش بپردازند.

انتهای پیام/ی

رایگان عضو کتابخانه شوید

برچسب ها: کتاب ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.