یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد یگان پهپادی یمن نیروگاه برق التهامه و فرودگاه بین‌المللی ابها عربستان سعودی را با پهپاد‌های K۲ مورد هدف قرار داد.

هدفگیری نیروگاه برق تهامه و فرودگاه ابها عربستان توسط پهپاد‌های یمنیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد یگان پهپادی یمن نیروگاه برق التهامه و فرودگاه بین‌المللی ابها عربستان سعودی را با پهپاد‌های K۲ مورد هدف قرار داد.

یحیی سریع گفت که در عملیات نخست، فرودگه بین‌المللی ابها با حملات متعدد پهپاد‌های K۲ مواجه شد که در این حملات آشیانه جنگنده‌های سعودی و اهداف نظامی دیگر با دقت بسیار زیاد هدف قرار گرفت و در پی آن فعالیت‌های فرودگاه ابها متوقف گردید.

وی افزود در عملیات دوم، نیروگاه برق تهامة با تعدادی از پهپاد‌های K۲ مورد هدف قرار گرفت و حمله به این نیروگاه مستقیم و دقیق انجام شد.

این مقام نظامی یمن گفت که این حملات واکنش طبیعی و مشروع به حملات ائتلاف متجاوز سعودی است که طی ۴۸ ساعت گذشته ۳۲ حمله هوایی به مناطق مختلف یمن انجام داد که طی آن چندین نفر شهید و مجروح شدند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن همچنین اعلام کرد: «روز سه شنبه صحنه‌هایی از عملیات شلیک موشک‌های کروز قدس و نشست و برخاست پهپاد‌های یمنی را به نمایش خواهیم گذاشت.»

او افزود: «به زودی از جزئیات برخی تسلیحات جدید پرده بر خواهیم داشت و همچنین تصاویر اطلاعاتی مهمی از عمق خاک دشمن نشان خواهیم داد.»

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن همچنین ادعای ائتلاف سعودی درباره حمله انصارالله به یک کشتی تجاری در دریای سرخ را رد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار