فرماندار مشهد با نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه این شهر دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی علم الهدی امام جمعه مشهد در دیدار با سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه تا حکم خدمت کسی به امضای حضرت امام رضا (ع) نرسد، نمی‌تواند در این خطه خدمت کند، گفت: مشهد مشکلات مختلف دارد و نیاز به ساماندهی اقتصادی برخی مناطق شهر وجود دارد.

وی ادامه داد: در مشهد جریان قدرت و ثروت وجود دارد که می‌خواهد هویت حضرت امام رضا (ع) را از این شهر بگیرد، با وضعیت بی سر و سامان اقتصادی کشور، بهترین محل برای سرمایه گذاری، گردشگری است و مشهد نیز مرکز گردشگری کشور به شمار می‌رود لذا این نقطه را هدف قرار داده‌اند.

امام جمعه مشهد گفت: اگر کسی در دوره خادمی خود در مشهد، هویت حضرت امام رضا (ع) را حفظ و تقویت کند، بزرگترین موفقیت و ماموریتی است که در دوره خدمتش انجام داده است.

آیت الله علم الهدی  نیز در این دیدار، حضور و خدمتش در شهر حضرت امام رضا (ع) را توفیق بزرگ توصیف کرد و گفت: دغدغه مردم، معیشت است که اگر این جنبه زندگی مردم بهبود پیدا کند، بسیاری از مشکلات اجتماعی کاهش می‌یابد.

سید محمد رضا هاشمی فرماندار مشهد با بیان اینکه برنامه داریم کار خود را از حاشیه شهر آغاز کنیم، گفت: می‌خواهیم کار را با استفاده از کارشناسان و متخصصان دنبال کنیم.

انتهای پیام//ج.ر

بهترین محل برای سرمایه گذاری، گردشگری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.