برگزاری نشست مشترک مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با مدیرکل اوقاف و امور خیریه

نشست مشترک مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : بهزیستی با جامعه هدف تعریف شده خود از بدو تولد و تا زمات سالمندی با افراد ارتباط دارد.

وی گفت : مددجویان جامعه هدف بهزیستی شامل معلولان، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، بیماران روانی مزمن، سالمندان و نیازمندان هستند که ارتباط تنگاتنگی با وضعیت اقتصادی جامعه دارند و هر چه وضعیت اقتصادی جامعه نامناسب باشد به همان میزان مراجعات به بهزیستی جهت تحت حمایت قرار گرفتن بیشتر می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به مصوبه شورای مشارکت‌های مردمی به ریاست استاندارمبنی بر در اختیار گذاشتن قطعه زمینی از سوی اوقاف به متراز ۷ هزار و ۵۰۰ برای ساخت مسکن تعدادی از مددجویان، گفت: این اقدام می‌تواند مشکلات مسکن بسیاری از مددجویان را حل و فصل کند.

حجت الاسلام صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: با وظایف بهزیستی آشنایی دارم و در راستای همکاری و تعامل با این سازمان حمایتی پیش قدم هستیم.

وی بیان داشت: ما می‌توانیم با همکاری بهزیستی کمک‌های واقفین خیراندیش بر اساس نیت آن‌ها را به مددجویان تحت حمایت را داشته باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

بهزیستی با جامعه هدف تعریف شد

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار