رئیس جمعیت هلال احمر مشهد گفت: دوره آموزشی امداد و کمک‌های اولیه ویژه داوطلبان هلال احمر با حضور مردان و زنان داوطلب در مشهد آغاز شد.

شروع دوره آموزشی امداد و کمک‌های اولیه ویژه داوطلبان هلال احمر در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جمال زرگر رئیس جمعیت هلال احمر مشهد گفت: دوره آموزشی امداد و کمک‌های اولیه ویژه داوطلبان هلال احمر در ۲ بخش مردان و زنان با هدف افزایش سطح آمادگی و اطلاعات در زمینه امداد و کمک‌های اولیه در مشهد آغاز شد و ۳۵۰ نفر از داوطلبان این جمعیت در این دوره آموزشی که به مدت ۲۲ ساعت برگزار می‌شود شرکت دارند.

وی تصریح کرد: حضور در این دوره‌ها باعث می‌شود شرکت کنندگان به مهارت‌های امدادی دست یابند که در زمان بروز حوادث بتوانند به عنوان اعضای تیم‌های بحران با اقدام به موقع و مناسب از بروز آسیب‌ها و تلفات جلوگیری کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر مشهد گفت: شرکت کنندگان در این دوره‌ها با ارزیابی مصدوم، احیای قلبی و ریوی، خونریزی‌ها، پانسمان، شکستگی‌ها، آتل بندی و انواع مسمومیت‌ها آشنا می‌شوند.

زرگر افزود: شرکت کنندگان بعد از گذراندن این دوره آموزشی و صدور مدرک پایان دوره در قالب تیم‌های امدادی ساماندهی شده و می‌توانند دوره‌های تخصصی را گذرانده و به فعالیت‌های عام المنفعه و خدمت رسانی بپردازند.
 
انتهای پیام//م.پ
 

دوره آموزشی امداد و کمک‌های اولیه ویژه داوطلبان هلال احمر در مشهد آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
سلام جهت آموزش وثبتنام به کجامراجعه کنم
Iran (Islamic Republic of)
مهناز دژانکاه
۰۱:۲۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
مدرک کمک بهیاری
آخرین اخبار