مدیر کل اداره تعزیرات حکومتی استان ایلام از ارجاع ۴۵۵ پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی استان ایلام در ماه گذشته خبر داد.

ارجاع ۴۵۵ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی استان ایلام

بیرانوند مدیر کل اداره تعزیرات حکومتی استان ایلام در گفت وگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در ماه گذشته ۴۵۵پرونده متخلفین در زمینه‌های بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات و همچنین قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان ایلام ارجاع داده شده است.

وی ادامه داد: در زمینه بهداشت، دارو و درمان ۵ پرونده، کالا و خدمات ۴۱۵ پرونده و در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۳۵ پرونده وارده ارجاع داده شده است.

بیرانوند اضافه کرد: ۷۷ مورد پرونده نیز از اردیبهشت ماه در دست بررسی هستند که در خرداد ماه نیز عملیات بررسی آن‌ها به طول انجامیده است که از این بین ۲ مورد مربوط به بهداشت دارو و درمان، ۵۷ مورد مربوط به کالا و خدمات و ۱۸ مورد نیز به حوزه قاچاق کالا و ارز مربوط می‌باشد.

وی در رابطه با پرونده‌های مختومه اظهار کرد: در خرداد ماه سال جاری بررسی ۴۵۳ پرونده به پایان رسید و مختومه اعلام شد که در این بین ۶ پرونده مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان، ۴۱۱ پرونده مربوط به حوزه کالا و خدمات و ۳۶ پرونده نیز به قاچاق کالا و ارز مربوط می‌گردد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام بیان کرد: به طور کلی متخلفان ۲۷۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان محکومیت نقدی داشته اند که از این بین یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان سهم محکومان حوزه بهداشت دارو و درمان، ۱۷۲ میلیون تومان سهم محکومان کالا و خدمات و ۱۰۵ میلیون تومان نیز سهم متخلفان حوزه قاچاق کالا و ارز در استان ایلام می‌باشد.

انتهای پیام/ ن

ارجاع ۴۵۵ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی در ماه گذشته 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.