رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: یاسر سالارزهی، علیرضا ریکی و محمدرضا ریگی سه ووشو کار استان هم اینک در اردوی تیم ملی بسر می‌برند.

سه ووشو کار سیستان و بلوچستان در اردوی تیم ملی حضور یافتندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  عباس شیبک رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یاسر سالارزهی، علیرضا ریکی و محمدرضا ریگی سه ووشو کار استان هم اینک در اردوی تیم ملی بسر می‌برند.

وی افزود:این اردو به منظور حضور تیم ملی در رقابت‌های جهانی چین از امروز در تهران درحال برگزاری است.

وی ادامه داد: سالارزهی در وزن منفی ۵۶ کیلوگرم، ریکی در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم و ریگی دیگر ووشوکار سیستان و بلوچستان در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم این دوره از اردو‌های تیم ملی شرکت کرده اند.

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ووشوکاران استان سال گذشته با درخشش در عرصه‌های کشوری و جهانی موفق به کسب ۱۳۴ مدال رنگارنگ شدند.

وی بیان کرد: هیات ووشو همچنین افتخار داشت سال گذشته برای نخستین بار در تاریخ ورزش این استان میزبان رقابت‌های بین‌المللی شد.

شیبک خاطر نشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند که از این تعداد بیش از هزار و ۱۵۰ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

 هم اینک افزون بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در این استان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

حضور  ووشو کاران سیستان و بلوچستان در اردوی تیم ملی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار