حسینی گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، محاصره تبلیغاتی را بشکنند، اهالی رسانه مبارزان یک جنگ واقعی هستند پس باید تلاش خود را در این حوزه داشته باشند.

اهالی رسانه مبارزان یک جنگ واقعی هستندبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی توانگر سرپرست مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد در نشستی که صبح امروز در ساختمان فرهیختگان برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خرسندم دوره‌ای در دانشگاه آزاد فعالیت می‌کنیم که تیمی علمی و تحول خواه در راس این سازمان مدیریت می‌کند.

دانشگاه آزاد وجه اجتماعی بزرگی دارد

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد وجه اجتماعی بزرگی دارد که در این حوزه می‌توان به فعالیت دانشگاه در مناطق سیل‌زده و طرح پایش که به جهت دهی پایان نامه‌ها به سمت گره‌های اصلی جامعه و حل آن می‌پردازد، اشاره کرد.
 
توانگر گفت: سه رسانه آنا، ایسکا و فرهیختگان رسانه‌های مرتبط با دانشگاه آزاد هستند که در مدت کوتاه اخیر پیشرفت مناسبی داشتند؛ رسانه ایسکا که تا پیش از این صرفا به عنوان یک سایت خبری شناخته می‌شد، مدتی است توجه بیشتر مخاطبان را تجربه می‌کند؛ خبرگزاری آنا هم در دوره‌های اخیر به استاندارد‌ها نزدیک شد؛ همواره مسئولان هر ۲ رسانه بر حضور جوان‌‌ها در کار تاکید داشتند و امروز شاهد اجرایی شدن  این باور هستیم.

ضرورت تبدیل خبرگزاری‌های دانشگاه آزاد به پایگاه مباحث علمی کشور

سرپرست مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد با تاکید بر تلاش‌های مدیر عامل جدید در باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امیدواریم خبرگزاری‌های دانشگاه آزاد به پایگاه اطلاع رسانی برای مباحث علمی کشور تبدیل شود.

وی با اشاره با بیانات و تاکید مقام معظم رهبری گفت: امید‌وار هستیم پیشرفت‌های مناسبی را در مباحث علمی کشور شاهد باشیم و رسانه‌های دانشگاه آزاد بتوانند همراه خوبی در این امر باشد.

فعالیت در خبرگزاری شغل سخت و دشواری است

در ادامه مراسم محمد حسینی وزیر سابق وزارت فرهنگ و ارشاد با تاکید بر تحولات مناسب در رسانه‌های دانشگاه آزاد گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از طرف مسئولان این ۲ رسانه شاهد هستیم که بیش از گذشته از اساتید علمی کشور در حوزه‌های مختلف نظر‌خواهی می‌شود، حتی در بسیاری از مسائل کوتاهی‌های مسئولان کشور در مسائلی که گاهی از قلم می‌افتند را رسانه‌ها جبران می‌کنند.

وی ادامه داد: فعالیت‌های زیادی مثل آموزش خبرنگاران، راه‌اندازی بسیج در این خبرگزاری، توجه به رعایت دقت و سرعت در انتشار خبر را از مسئولان این رسانه‌ها شاهد بودیم؛ تلاش‌های آن‌ها بدون شک قابل ستایش است.

با تاکید بر توجه به جذابیت‌های ظاهری در انتشار اخبار گفت: فعالیت در خبرگزاری شغل سخت و دشواری است، شرایط کاری آن‌ها را ملزم می‌کند حتی برای لحظه‌ای در ایام تعطیل دست از کار نکشند.

حسینی گفت: رسانه‌های دشمن تمام تلاش خود را برای تشدید نا امیدی، بزرگ کردن مشکلات، کوچک کردن اقدامات بزرگ به کار می‌گیرند و این فعالیت‌های هر روزه دشمنان در حوزه رسانه است؛ در حال حاضر جنگ رسانه‌ای علیه کشور شکل گرفته است و این موضوع خبرگزاری‌ها را ملزم می‌کند همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، محاصره تبلیغاتی را بشکنند، اهالی رسانه مبارزان یک جنگ واقعی هستند پس باید تلاش خود را در این حوزه داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.