ساعت کاری ادارات استان کرمانشاه از فردا (سه‌شنبه) به روال سابق (پیش از ۱۵ خرداد ۹۸) برمی‌گردد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،افشین کریمی سرپرست معاون معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه در ابلاغیه‌ای به ادارات استان گفت : بازگشت ساعت کاری به روال سابق با توجه به تدابیر اتخاذ شده از سوی مجموعه وزارت نیرو و به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مردم صورت می‌گیرد.

با تصمیم استاندار و تصویب اعضای شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه، ساعات کاری ادارات و دستگاه‌های دولتی استان با هدف صرفه جویی و بهینه سازی مصرف انرژی از ۱۵ خرداد به ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۴۵ تغییر یافت و قرار شد این روند تا تا ۳۱ مرداد ۹۸ ادامه یابد.

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور روز شنبه گفت: به جز چهار استان خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان که پیش از این بدلیل شرایط خاص دمای هوا، با تغییر ساعات کار در آن استان‌ها موافقت شده، در سایر استان‌ها به منظور حفظ کیفیت ارائه خدمت به مردم و مراجعان، هرگونه تغییر در ساعت کار ادارات ممنوع است.

با ابلاغیه امروز استانداری کرمانشاه هم از فردا (سه‌شنبه ۱۸ تیر) ساعت کاری ادارات این استان به مانند پیش از ۱۵ خرداد، از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۴:۴۵ دقیقه خواهد بود.

با این حال سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه از همه دستگاه‌های اجرایی استان خواسته است که کماکان با مدیریت صحیح انرژی و کنترل روزانه مصرف برق شرایط پایدار ایجاد شده را حفظ کنند .

 

 

انتهای پیام/د

بازگشت ساعت کاری به روال سابق

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.