رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از جمع آوری ۵۰ معتاد متجاهر از دره فرحزاد خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پاکسازی معابر و خیابان‌های پایتخت از لوث معتادان متجاهر که باعث نارضایتی شهروندان تهرانی شده است، اظهار کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت دیروز با اجرای تور دستگیری، موفق به جمع آوری حدود پنجاه نفر از معتادان متجاهر منطقه دره فرحزاد شده که پس از تشکیل پرونده به مراکز غربالگری و کمپ‌های نگهداری منقل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب خاطرنشان کرد: پلیس در برخورد با معتادان متجاهر و انتقال آن‌ها به مراکز استاندارد نگهداری کوتاهی نخواهد کرد و این اقدام به جدیت تمام ادامه خواهد داشت.


بیشتربخوانید: کشف بیش از ۲۸۰ کیلوگرم تریاک و شیشه در هرمزگان


وی همچنین اظهار کرد: متهم به هویت «ز. ع» که مدتی در دایره اطلاعاتی پلیس تحت نظر بود، در آخرین اقدام خود با سفر به استان کرمان قصد داشت محمول‌های که ظاهرا از قبل و با هماهنگی وی در یکی از منازل آماده بود، با خود برداشته و به تهران بیاورد.

سرهنگ بخشنده گفت: پس هماهنگی با مرجع قضایی، تیمی متشکل از پلیس مبارزه با موادمخدر تهران و کرمان به مخفیگاه سوژه اعزام و با رعایت مواضع قانونی و احتیاطی متهم را بازداشت و در بازرسی خانگی موفق به کشف ۱۰۶ کیلو و ۴۰۰گرم تریاک شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب تصریح کرد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه برای بررسی پرونده به مرجع قضایی ارجاع شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.