حسن بیگی گفت:ملاک عمل ستاد انتخابات استان تهران رعایت اصل بی طرفی و عمل به قانون است.

ملاک عمل ستاد انتخابات استان تهران رعایت اصل بی طرفی و عمل به قانون استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: امسال با وجود شرایط حساس و ایجاد عملیات روانی و جنگ اقتصادی از سوی دشمن که درصدد کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند همه موظف به برگزاری انتخابات پرشور هستیم.

وی افزود: در پایان هفته جاری نشست فرمانداران معاونین سیاسی با حضور وزیر کشور و استانداران با موضوع انتخابات برگزار می‌شود.

حسن بیگی گفت: حضور در شهرستان‌ها و دیدار با ائمه جمعه در راستای زمینه سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

وی بیان کرد: فرمانداران برنامه و جدول زمان بندی جلسات انتخابات را به ستاد استان تهران ارسال کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران تصریح کرد: ملاک عمل ستاد انتخابات استان تهران رعایت اصل بی طرفی و عمل به قانون است.

وی افزود: علیرغم تجربه بالای فرمانداران استان تهران در برگزاری انتخابات، اما حتما دوره‌های آموزشی هم برای فرمانداران و هم برای عوامل اجرایی انتخابات برگزار می‌کنیم.

حسن بیگی گفت: رقابت سالم انتخاباتی از الزامات مشارکت مردم در صحنه تعیین سرنوشت‌شان است و گروه‌ها و جریان‌ها باید در این عرصه به رسالت خود در راستای جلب مشارکت مردمی عمل کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه، بار دیگر مانند ۴۰ سال گذشته، شاهد سرافکندگی دشمنان انقلاب عزیز اسلامی باشیم.

معاون سیاسی استاندار گفت: ائمه جمعه شهرستان‌های استان با دعوت از مردم در راستای مشارکت در انتخابات اسفندماه، می‌توانند نقش مهمی را در خصوص حضور حداکثری مردم در عرصه حق تعیین سرنوشت‌شان، ایفا کنند.

انتهتی پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار