دین‌پرست در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تمام تلاش دولت حفظ ثبات اشتغال کشور است

معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: وزارت کشور با راهبرد‌های خود در کنار وزارتخانه‌هایی‌ مانند؛ صمت و اقتصاد در حال برنامه ریزی برای ثبات رساندن اقتصاد کشور است.

بابک دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به  آخرین آمار نرخ بیکاری و مشارکت اقتصادی در کشور اظهار کرد: مرکز آمار  طبق سنوات گذشته دو دسته آمار را در هر فصل  و پایان سال منتشر می‌کند  که در حال حاضر هیچ کدام از این آمار‌ها مشخص نشده است.

معاون اقتصادی وزیر کشور  با بیان اینکه ما تمام تلاش خود را برای مقاومت در برابر شرایط سخت اقتصادی انجام می‌دهیم، ادامه داد: وزارت کشور با راهبرد و اولویت‌های خود  در کنار وزارتخانه‌هایی‌ مانند؛ صنعت، معدن و تجارت و وزارت اقتصاد در حال برنامه ریزی برای ثبات رساندن اقتصاد کشور است.

دین پرست یادآور شد: تمام تلاش ما حفظ ثبات اشتغال کشور است و معتقدیم در این شرایط که با محدودیت اعتباری مواجه هستیم؛ به جای اینکه به فکر ایجاد واحد‌های تولید جدید باشیم باید به سمت توسعه واحد‌های فعال برویم، به این دلیل که هزینه کم تری دارد و می‌تواند زودتر برای ما اشتغالزایی به وجود بیاورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار