در سفر معاون فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران به روسیه مذاکرات دو جانبه در خصوص توسعه همکاری‌های مشترک شرکت‌های دانش بنیان انجام شد.

توسعه همکاری‌های مشترک شرکت‌های دانش بنیان ایران و روسیهبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در سفر معاون فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران به روسیه مذاکرات دو جانبه و رودررو بین نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان ایران با همتایان روس خود در مسکو برگزار خواهد شد.

در این نشست که با حضور برخی از مقامات و مسئولین تجاری دو کشور و سفیر کشورمان در روسیه برگزار خواهد شد ۶۸ شرکت از کشورمان در زمینه‌های مختلف دارویی، الکترونیک، تجهیزات پزشکی، بهره وری انرژی، صنایع دستی با همتایان خود در روسیه ملاقات و زمینه‌های همکاری مشترک و توسعه روابط را مورد بررسی قرار خواهند داد.

شرکت در نمایشگاه بین المللی اینوپروم در یکاترینبورگ و شرکت در نشست‌های تجاری در سوردلفسک و مسکو و دیدار با مقامات عالی رتبه روسیه با هدف توسعه روابط همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های فناوری و پیگیری آخرین وضعیت کمیسیون عالی فناوری بین دو کشور از مهمترین اهداف سفر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و هیات همراه به روسیه می‌باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار