فرمانده نیروی انتظامی:

تولید شناورهای حیدر قطع وابستگی ما را به کشورهای خارجی نشان داد/ مجهز به تکنولوژی های روز هستیم

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تولید شناورهای کلاس حیدر قطع وابستگی ما را به کشورهای خارجی نشان داد.

تاثیر مستقیم شناورهای ساخت متخصصان کشور در اجرای ماموریت ها در دریابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان، فرمانده نیروی انتظامی در مراسم الحاق تعدادی شناور کلاس حیدر به مرزبانی در بندرعباس گفت: شناورهای ساخت متخصصان کشور تاثیر مستقیم در اجرای ماموریت های نیروی انتظامی، در دریا دارد.

سردار اشتری افزود: تعدادی از این شناورها در سال های گذشته و تعدادی اکنون به دریابانی نیروی انتظامی تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه هرچه تحرک ما در عمق بیشتر شود باعث امنیت بیشتر آب های انحصاری و اقتصادیمان خواهد شد ،گفت: امنیت برای مردم و شهروندان ساحل نشین که ارتزاقشان از طریق دریا این نعمت بی کران الهی است اهمیت بالایی دارد و نیروی انتظامی توانسته این ماموریت را با حول و قوه الهی و همت همکاران انجام دهد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تولید شناورهای کلاس حیدر قطع وابستگی ما را به کشورهای خارجی نشان داد و به مرور ما توانسته ایم تمام نیازمندی های خود  را در داخل کشور تولید کنیم و بر روی پای خود بایستیم و این از افتخارات نیروهای مسلح است.

سردار اشتری افزود:  تحریم های اقتصادی و دیگر تهدید ها باعث اقتدار جمهوری اسلامی ایران و اقتدار نیروهای مسلح و ایستادگی بر روی پای خود و اتکاء به صنعتگران داخلی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر ساخت تجهیزات مورد نیاز مرزها در داخل کشور توسط وزارت دفاع و نیروی انتظامی گفت: هشت هزار وهفتصد و پنجاه کیلومتر مرز داریم و به برکت نظام و متخصصان وزارت دفاع مجهز به تکنولوژی های روز هستیم .

سردار اشتری با اشاره به تفاهم نامه نیروی انتظامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درسال گذشته گفت: امیدواریم با قراردادی که منعقد شده بتوانیم دریابانی و نیروی انتظامی را در زمینه تجهیزات مورد نیاز برای انجام ماموریت های متنوع مجهز کنیم.

وی افزود: امروز در کشور دارای امنیت پایدار و با ثبات هستیم و از ارکان این امنیت با مجاهدت و تلاش مضاعف و هدایت های فرماندهی معظم کل قوا و حمایت های مردم توانسته گام های خوبی بوده است که موجب پیشرفت  در عرصه های مختلف است.

انتهای پیام/ ب

تحریم های اقتصادی و تهدید ها باعث اقتدار جمهوری اسلامی

برچسب ها: ناجا ، دفاعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.