فرماندار اسلام آباد غرب گفت: مشکل نداشتن سرمایه در گردش عامل بیکار شدن بیش از ۱۵۰ نفر جوان تنها در چند واحد تولیدی بوده است.

اشتغال از اولویت‌های کاری ما خواهد بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  حیدری فرماندار اسلام اباد غرب گفت: مشکل نداشتن سرمایه در گردش عامل بیکار شدن بیش از ۱۵۰ نفر جوان تنها در چند واحد تولیدی بوده است.

 فرماندار از واحد تولید کیک لایه‌ای، تولید نایلون ۳ لایه پلیمری، تولید ظروف آشپزخانه و تولید فوم و تیرچه صنعتی بازدید  و عنوان کرد :قطعا فعال سازی واحد‌های غیر فعال در شهرک صنعتی از اولویت‌های کاری مجموعه مدیریت شهرستان خواهد بود و هر جایی که نیاز باشد از طریق استاندار  برای رفع مشکلات و موانع موجود پیگیری لازم به عمل خواهد آمد.

فرماندار گفت: بحث اشتغال از اولویت‌های کاری ما خواهد بود وهیچ موضوعی نخواهد توانست برای فعال نمودن این واحد‌های صنعتی و مشغول بکار شدن جوانان شهرستان رخنه ایجاد کند.

جهانبخش حیدری گفت : غیر فعال شدن هر واحد صنعتی به معنای از دست دادن فرصت شغلی است و طی بازدیدی که از این واحد‌ها بعمل امد مشکل نداشتن سرمایه در گردش عامل بیکار شدن بیش از ۱۵۰ نفر جوان تنها در این چند واحد تولیدی بوده است و انشالله با همت جمعی و پیگیری مشکلات ایجاد شده را مرتفع خواهیم کرد.

انتهای  پیام/ز

 

بیکار شدن بیش از ۱۵۰ نفر جوان تنها در واحدهای  تولیدی

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.