فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب گفت:راه اندازی پارک بانوان محلی برای پرکردن اوقات فراغت بانوان خواهد بود.

امروز نگاه جامعه به زنان در حوزه‌های مختلف درحال نقش آفرینی هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان  اسلام اباد غرب  با قدردانی از نگاه روشنفکرانه بانوان برای حضور در عرصه‌های مختلف و دغدغه‌های مطرح شده عنوان کرد: در حوزه بانوان باید نگاه مدیران شهرستان زیربنایی و توسعه محور باشد.

فرماندار گفت خوشبختانه امروز بانوان خواسته‌های خود را بدون هیچ محدودیتی بیان می‌کنند و در جامعه نگاه امروز با قبل به زنان کاملا متفاوت شده و می‌بینیم زنان ما امروز توانایی مدیریت دستگاه‌های اجرایی را دارند و هم در حوزه اجرا و هم نظارت حرف برای گفتن دارند.

وی افزود:امروز نگاه جامعه به زنان تغییر یافته و در حوزه‌های مختلف درحال نقش آفرینی هستند و قطعا برگزاری برنامه‌های فرهنگی و بهره مندی از اساتید کشوری برای بانوان در دستور کار قرار خواهد گرفت و برای رشد و نمود بیشتر بانوان در سطح جامعه برنامه خواهیم داشت.


 بانوان حاضر در جلسه وجود آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، خودکشی و اعتیاد را عامل فروپاشی خانواده‌ها و اسیب به فرزندان دانستند و دغدغه‌های حوزه بانوان را بیان کردند.

ایجاد زیرساخت‌های لازم برای انجام امور فرهنگی و اموزشی در بخش بانوان از جمله خواسته‌هایی بود که به فرماندار شهرستان منعکس گردید و حاضرین از راه اندازی پارک بانوان بعنوان محلی برای پرکردن اوقات فراغت بانوان از فرماندار و دست اندر کاران قدردانی نمودند.


 
انتهای  پیام/ز

 
 

امروز نگاه جامعه به زنان تغییر یافته و در حوزه‌های مختلف درحال نقش آفرینی هستند

برچسب ها: خانواده ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.