جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال ۵۲ هکتار از عرصه‌های جنگل‌ی و مرتعی استان طعمه حریق شده است.

۵۲ هکتار از عرصه‌های جنگل‌ و مراتع استان طعمه حریق شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، فرشید سنجری  جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ فقره حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی استان کرمانشاه رخ داده که در جریان این آتش سوزی‌ها ۵۲ هکتار ازعرصه‌های مرتعی و جنگلی استان طعمه حریق شده است.

سنجری افزود: امسال با وجود اینکه به دلیل بارندگی‌های خوب بهاره در استان انتظار می‌رفت شاهد وقوع حریق بیشتری در عرصه‌های منابع طبیعی استان باشیم، اما تا این لحظه از سال کاهش وقوع حریق را شاهد بوده ایم.

جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با اشاره به بکارگیری ۲۴۰ نفر نیروی دیده بان در منابع طبیعی استان برای مهار حریق‌های احتمالی افزود: این نیرو‌ها به محض وقوع حریق در یک منطقه وارد عمل شده و با همکاری مردم می‌کوشند تا حریق رخ داده را در سریع‌ترین زمان ممکن مهار کنند.



 

انتهای پیام/ز

 

بکارگیری ۲۴۰ نفر نیروی دیده بان در منابع طبیعی استان کرمانشاه

برچسب ها: حوادث ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.