شهیدی خواه از استقرار اتوماسیون پیشرفته اورژانس پیش بیمارستانی برای نخستین بار در استان قم به صورت پایلوت خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ محمد شهیدی خواه رئیس مرکز اورژانس استان قم ظهر امروز در آیین افتتاح محل جدید مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس استان قم با اشاره به پروژه احداث این مرکز گفت: از جمله اهداف این پروژه تکریم نیروی انسانی است تا فضای کاری مطلوب برای این نیرو‌ها فراهم شود و به هدف تکریم شهروندان برسیم. این پروژه به صورت اقتصاد مقاومتی و بدون تخریب کاملاساختمان قبلی اجرا شد.

رئیس مرکز اورژانس استان قم افزود: استقرار اتوماسیون پیشرفته اورژانس پیش بیمارستانی برای نخستین بار در استان قم به صورت پایلوت اجرا شد و اکنون با رفع نواقص این سامانه، آن به صورت کامل در کشور و استان اجرا می‌شود و تسریع در رسیدگی به بیمار از جمله اهداف این سامانه است.

وی ادامه داد: تامین معیشت برای نیرو‌های عملیاتی اورژانس و آموزش مستمر این نیرو‌ها اهمیت زیادی دارد تا نیرو‌ها مجبور به رفتن به سراغ کار‌های دوم و سوم نشوند.

شهیدی با اشاره به ارتقای سیستم ارتباط رادیویی در اورژانس استان قم عنوان کرد: این سیستم جدید کیفیت انتقال صوت بهتری را در ماموریت‌ها برقرار می‌کند و ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر اورژانس به شهروندان با سیستم جدید ممکن خواهد بود.

وی ادامه داد: نیرو‌های اورژانس در استان قم به صورت جهادی فعالیت می‌کند و به دنبال رفع محرومیت‌ها و نواقص کار اورژانس پیش بیمارستانی هستیم.

انتهای پیام/ح

استقرار اتوماسیون پیشرفته اورژانس پیش بیمارستانی برای نخستین بار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار