پربازدید‌های وبگردی یکشنبه ۱۶ تیر ماه؛

اظهارات بازیگر نقش «محمد» در گاندو درباره سکانس‌های عجیب این سریال / ناگفته‌های یک سپاهی که بعد بازنشستگی به جنگ داعش رفت/ از برگزاری کنسرت رقاصه بدنام آمریکایی تا نصب مجسمه آزادی در جده

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید؛ با ما همراه باشید.

سردار سلیمانی به روایت مقامات آمریکایی/ روایت آماری از غصب املاک توسط پهلوی اول/ جزئیاتی جدید از ماجرای باند بزرگ جعل مدارک دانشگاهی


اظهارات بازیگر نقش «محمد» در گاندو درباره سکانس‌های عجیب این سریال
این روز‌ها در آستانه پایان «گاندو» هستیم؛ به‌همین‌دلیل با آقای وحید رهبانی بازیگر نقش «محمد» که درواقع نقش محوری این سریال است، گفت‌وگویی کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.


ناگفته‌های یک سپاهی که بعد بازنشستگی به جنگ داعش رفت/ تروریست‌ها از جرات ما ماتشان برده بود/ با ۴ گلوله در بدنم باز می‌دویدم! + عکس


از برگزاری کنسرت رقاصه بدنام آمریکایی تا نصب مجسمه آزادی در جده / چه جریانی پشت بی‌بند و باری‌ها در بین جوانان سعودی است؟
کسی که تصمیم های هیئت رفاه سعودی به ریاست ترکی آل الشیخ که بدون هیچ واسطه ای دستوراتش را از محمد بن سلمان دریافت می کند را دنبال کند، آنچه که در سرزمین حرمین شریفین اتفاق می افتد را باور نمی کند.


۱۰ اقدام خوفناکی که مردم جهان در مراسم تدفین مردگان انجام می‌دهند/ از خوردن اجساد توسط انسان تا خودسوزی زنان بیوه! + تصاویر
در این گزارش ۱۰ نمونه از رسومی عجیبی را که مردم دنیا برای تدفین مردگانشان به کار می‌برند معرفی می‌کنیم.


عجیب و غریب‌ترین سبک‌های زندگی‌/ از مردی که هواپیما می‌خورد تا سکونت در کمد و زیر آب!
در این مطلب می‌خواهیم به موضوع عجیب‌ترین سبک زندگی‌ها بپردازیم و آدم‌هایی که معلوم نیست از کجا و چرا تصمیم گرفتند طوری زندگی کنند که لقب عجیب‌ترین سبک زندگی را از آن خود کنند.


روستایی مرموز در ایران که هیچ زن و فناوری درون آن به چشم نمی‌خورد!
به‌تازگی توصیفاتی از وضعیت روستایی عجیب در کشور در فضای مجازی دست به دست می‌شود که حیرت همگان را به همراه داشته است.


واکاوی ۹ تغییر در عالی‌ترین سطوح نیرو‌های مسلح/همه‌چیز درباره فرماندهان جدید و انتظاراتی که از آن‌ها می‌رود
از آغاز سال ۱۳۹۸ شاهد ۹ تغییر در سطح فرماندهی کلان نیرو‌های مسلح اعم از ستاد کل نیرو‌های مسلح، ارتش، سپاه و بسیج بودیم.


رفیق گرمابه و گلستان بن‌سلمان در حمام خون یمن را بشناسید!
یک کشور به طور خاص ولیعهد سعودی را در رسیدن به اهداف بی‌رحمانه خود که موجب ایجاد بی‌ثباتی در منطقه می‌شود حمایت می‌کنند.


چرا مسی اخراج شد؟
کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: داور می‌توانست با کارت زرد هر دوی ما را جریمه کند، اما او حتی از VAR هم استفاده نکرد. انتقاد‌های اخیر من کار خود را کرد و باعث این اخراج شد.


افشاگری سرمربی مشهور فوتسال درباره تماس‌های مشکوک/ ما مثل باشگاهی نیستیم که برادر همسر مدیرعامل هم حقوق می‌گیرد!

سرمربی تیم گیتی‌پسند از حاشیه‌سازی عده‌ای در جهت ناکامی باشگاهش پرده برداشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.