رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: برخورد قاطع و جدی با اخلالگران نظم و امنیت از اولویت‌های اصلی و اساسی دستگاه قضایی استان بوده و در این زمینه با متخلفان برخورد شدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل امروز در آئین تکریم و معارفه روسا و دادستان‌های شهرستان گرمی با اشاره به سند تحول قضایی ابلاغی مقام معظم رهبری گفت: نیروی انسانی یکی از الزامات این تحول است که به درستی در این سند مورد تأکید قرار گرفته است، بنابراین بر همین مبنا است که دستگاه قضایی استان تلاش می‌کند تا از ظرفیت‌های استانی در مدیریت مجموعه‌های قضایی نهایت استفاده را در خدمت‌رسانی بهتر به مردم انجام دهد.

وی کسب رضایتمندی مردم و جلب اعتماد عمومی را از اولویت‌های اساسی دستگاه قضایی استان برشمرد و افزود: خوشبختانه میزان رضایتمندی مردم از تشکیلات قضایی استان مطلوب است و تمام سعی و تلاش در مجموعه قضایی استان این است تا این سرمایه اجتماعی را با خدمتگذاری بیشتر و بهتر به مردم تقویت کند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با تشریح اهمیت برقرای امنیت و عدالت در جامعه بیان کرد: عدالت و امنیت پایه و اساس هرگونه پیشرفت و توسعه در تمامی حوزه‌هاست و اگر مقوله عدالت و امنیت در جامعه‌ای خدشه‌دار شود به یقین در آن جامعه پیشرفت و توسعه محقق نخواهد شد.

عتباتی تصریح کرد: با وجود همکاری و تعامل مجموعه‌های قضایی با دستگاه‌ها، نهادها و نیروهای نظامی و انتظامی شاهد امنیت پایدار در استان هستیم و استان اردبیل از این حیث در شرایط مطلوب و استانداردی قرار دارد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: برخورد قاطع و جدیبا اخلالگران نظم و امنیت از اولویت‌های اساسی دستگاه قضایی استان بوده و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/ع

رضایتمندی مردم و جلب اعتماد عمومی از اولویت های اساسی دستگاه قضایی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۶ تير ۱۳۹۸
باتشکراززحمات بسیارشایسته آقای عتباتی دراین مدت که دراردبیل بودند ولی برخوردبه آن شدتی هم ندیده ایم تابحال