مراسم عقد دو زوج جوان در کنار مزار شهدای گمنام غواص محموداباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله دو زوج جوان محمودآبادی مراسم عقد خودشان را در کنار مزار شهدای گمنام غواص برگزار کردند.
 
این دو زوج جوان هدف از این امر خیر را الگوی زندگی شان از اهل بیت (س) و برکت در زندگی روزمره دانستند و افزودند: اگر می‌خواهیم در زندگی اخروی و معنوی سعادتمند باشیم باید زندگی اهلبیت را در برای خود الگو قرار بدهیم.

این زوج جوان محمودآبادی  هدف از برپایی مراسم عقد خود در کنار شهدای گمنام، ترویج فرهنگ ازدواج آسان در میان جوانان و خانواده‌ها را یکی از هدف‌های مهم خود از برگزاری مراسم عقد خود در کنار مزار شهدای گمنام این شهرستان عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به دلایل عمده عدم ازدواج جوانان در کشور، گفت: برخی از خانواده‌ها شرایط برای ازدواج جوانان را سخت گرفته و موجب شده‌اند میزان ازدواج در بین جوانان کشور کاهش پیدا کند.

وی افزود: آرامش کنونی کشور مرهون خون پاک شهدا است و الگو گرفتن جوانان از راه و سیره شهدا آن‌ها را در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان اسلام و نظام بیمه می‌کنند.

شهید گمنام اصطلاحاً به آن دسته از کشته‌شدگان ایرانی در جنگ ایران و عراق گفته می‌شود که هویتشان نامعلوم است. معمولاً بر سر مزار این افراد آرامگاهی ساخته می‌شود و برخی از مردم به دیدن آن‌ها می‌آیند.

در سال‌های اخیر تدفین شهدای گمنام در داخل دانشگاه‌ها و دیگر مراکز مهم دولتی و عمومی انجام می‌شود.
 
آغاز زندگی مشترک زوج محمودآبادی در جوار شهدای گمنام غواص
 
 
آغاز زندگی مشترک زوج محمودآبادی در جوار شهدای گمنام غواص
 
 
 
انتهای پیام/آ
 
 

آغاز زندگی مشترک در کنار شهدای گمنام

 
برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.