رئیس فدراسیون اسکیت گفت:بوشهر به عنوان استان پیشرو در اسکیت کشور مطرح است و اسکیت بازان این استان صاحب نشان‌های رنگارنگ در این رشته هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بهمن محمدرضایی پیش از ظهر امروز در مجمع انتخابات هیات اسکیت استان بوشهر افزود: این استان پارسال در رقابت‌های دسته‌های آزاد، لیگ و المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی چندین نشان رنکارنگ به دست آورد و از استان‌های مطرح در رشته اسکیت است.

وی  ادامه داد: اکنون تیم ملی اسکیت در چهار رشته در مسابقات جهانی اسپانیا به سر می‌برد که امیدواریم ملی پوشان در این رقابت‌ها چندین نشان به دست آورند.

رئیس فدراسیون اسکیت بیان کرد: رویداد بعدی اسکیت که در آن حضور خواهیم داشت نخستین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیاست که مهر در کشور چین برگزار می‌شود و تا پیش این رقابت‌ها چند مرحله اردوی تیم ملی برگزار خواهد شد.

محمدرضایی افزود: تیم ملی اسکیت در مسابقات قهرمانی آسیا در رشته‌های هنری، فریری استایل، سرعت اسکیت بورد شرکت می‌کند و به دنبال آن هستیم تیم اسکیت هاکی را نیز به این مسابقات اعزام کنیم زیرا ایران قهرمان مطلق این رشته در آسیاست.

وی همچنین تصریح کرد: به پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر اردوی تیم ملی در یکی از رشته‌های اسکیت در آبان به میزبانی استان بوشهر برگزار خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز هیات اسکیت این استان را یکی از هیات‌های نشان آور کشور معرفی کرد و گفت: یکی از رشته‌های مورد توجه اداره کل ورزش و جوانان رشته اسکیت است و زیر ساخت مناسبی برای این رشته در شهر بوشهر در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید مهدوی بوشهر و زمین دارایی فراهم شده است.

احمد بهروزیان فرد افزود: بعد از پیست اسکیت مجموعه آزادی تهران، پیست اسکیت شهید مهدوی بوشهر دومین پیست استاندارد کشور است که با هماهنگی فدراسیون ایجاد شده و امیدواریم نواقص آن به زودی برطرف شود.

وی بیان کرد: انتظار داریم این رشته در سایر شهرستان‌ها که غیر فعال است راه اندازی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با توجه به منابع محدود این اداره کل، هیات اسکیت از هم اکنون به دنبال جذب منابع مالی باشد و کلاس‌های مربیگری و داوری این رشته را برگزار کند.

در مجمع انتخابات هیات اسکیت استان بوشهر امید ریشهری آزاد با ۱۶ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

انتهای پیام/ک

معرفی رئیس هیات اسکیت استان بوشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.