مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: با اقدام به موقع ماموران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقدار ۷ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شیرخشک قبل خروج از کشور کشف شد.

کشف ۷۵۰۰ کیلوگرم شیرخشک در ایرانشهر به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی تعزیرات سیستان و بلوچستان حکومتی سیستان و بلوچستان، حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مامورین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موفق شدند انبار محل دپوی شیرخشک را در یکی از روستا‌های شهرستان ایرانشهر شناسایی و با اقدام به موقع مقدار ۷ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شیرخشک را قبل خروج از کشور کشف کنند.

وی افزود: متهم در تحقیقات انجام شده اعتراف کرد که نسبت به خرید کالا از استان‌های مرکزی کشور اقدام و قصد داشته آن را از مرز جنوب شرق کشور به پاکستان حمل و خارج کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: شعبه تعزیرات ایرانشهر ضمن استعلام از دانشگاه علوم پزشکی در مورد قابلیت مصرف انسانی کالای مکشوفه، تخلف را محرز اعلام کرد و متخلف را به ضبط شیرخشک‌های مکشوفه و پرداخت ۲ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال برای قاچاق کالا و مبلغ ۳۲۱ میلیون و ۳۶۰ میلیون ریال برای اتلاف ۳۹ کیسه ۲۵ کیلویی از محموله مذکور، محکوم کرد.

انتهای پیام/ع

قاچاق شیرخشک در زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار