اسلامیان: فیفا به فدراسیون و استقلال بدهکار است/ فتاحی محروم نیست

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: فیفا به فدراسیون فوتبال ۹ میلیون دلار و استقلال ۸۵۰ هزار دلار بدهکار است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود اسلامیان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بیان کرد: فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به باشگاه استقلال و فدراسیون بدهکار است، اما توانایی جا به جایی پول وجود ندارد. فدراسیون فوتبال ۹ میلیون دلار و استقلال ۸۵۰ هزار دلار از فیفا طلب دارند و از رقم طلب پرسپولیس اطلاعی ندارم. یک تیم حقوقی از باشگاه استقلال برای مذاکره اعزام شده است و باید جوانب این موضوع حفط شود. در برابر موضع ترامپ باید با انسجام بر خورد کرد و دولت توجه ویژه‌ای به فوتبال داشته باشد.

او درباره محرومیت ۵ ساله علی کفاشیان افزود: متاسفم در کشورمان به راحتی با آبروی مردم بازی می‌کنیم. ابهاماتی در رابطه با یکی از قرارداد‌های کفاشیان وجود داشت و نباید کمیته مربوطه قبل حکم نهایی محرومیت کفاشیان اعلام می‌شد. حکم محرومیت کفاشیان در استیناف در حال بررسی است. من کفاشیان را فردی متدین می‌دانم و آبروی مومن مانند خون است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره تعویق رقابت های لیگ برتر گفت: باشگاه‌ها الزاماتی دارند مانند شماره گذاری صندلی‌ها که باید رعایت شود تا مانند لیگ گذشته امنیت و سلامتی مردم در خطر نباشد. فکر نمیکنم فتاحی محروم باشد و موقتا در حال فعالیت است. اینکه وضع مالی باشگاه‌ها بد است و به قول برانکو در مسیر آماتور رفتن هستیم شکی نیست. جامعه‌ی ما روی مساله‌ی فوتبال اتفاق نظر دارد پس روحانی رئیس جمهور مشکل مالی را حل کند.

او درباره دیدار سوپرجام بیان  کرد: بحث سوپر جام هنوز در حال بررسی است و هفته‌ی آینده جلسه‌ای در این رابطه با رای نهایی برگزار خواهد شد.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره پرداخت اصل پول کارلوس کی روش (سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران) اظهار کرد: اصل پول کی‌روش پرداخت شده و ۲۰ یا ۲۵ هزار دلار باقی مانده بود که چند روز گذشته پرداخت شد.

اسلامیان درباره حضور مارک ویلموتس در تیم ملی ایران گفت: ویلموتس از نظر تخصص و شخصیت فردی بسیار قابل احترام است و روز‌های خوبی در انتظار فوتبال ایران است اگر مشکل مالی موجود حل شود.

اسلامیان در پایان تصریح کرد: فوتبال امروز یک بحث اقتصادی، اجتماعی است. باید چقدر هزینه کنیم تا عزت و اقتدار فوتبال ایران در جام جهانی حفظ شود. مشکل فوتبال ایران این است که متناسب با اثر بخشی آن در جامعه توجه نمی‌شود. چرا باید استقلال و پرسپولیس با وجود میلیون‌ها طرفدار وضعیتش برای جذب سرمربی این باشد؟ در کشور ما هزینه‌های زیادی می‌شود و ۱۰۰ بنگاه اقتصادی داریم که یکی از راه حل‌ها تعامل با مردم است. دولت می‌تواند بنگاه‌های بزرگ را حامی مالی یک شهرستان شود و این یک پیشنهاد به رئیس جمهور کشور است.


بیشتر بخوانید: 

فتاحی: هیچکس بالاتر از قانون نیست/ خود کمیته اخلاق تخلف کرده است/ آرا باید از طریق سایت فدراسیون اعلام شود نه خبرگزاری‌های خاص

مذاکره استقلال با پاتوسی در امارات

دلیل انتشار رای کمیته اخلاق از یک خبرگزاری/ حکم لغو می‌شود؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار