راضیه شهاب گفت :بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان در بحث ماده ۲۳ جرائم، در سال ۹۷ به شهرداری دامغان اختصاص داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، راضیه شهاب  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری سمنان در نشستی با اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری دامغان به میزبانی این نهاد ضمن بیان اینکه بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان در بحث ماده ۲۳ جرایم در سال ۹۷ به شهرداری دامغان اختصاص داده شده است، گفت : این اعتبارات در سال ۹۸ نیز محاسبه و پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات جرایم می‌تواند کمک حال خوبی به شهرداری‌ها برای اجرای طرح‌ها باشد، افزود: باید شهرداری‌ها در کنار این اعتبارات به مقوله درآمد زایی نیز اهتمام داشته باشند.

شهاب در ادامه تشریح کرد : شهرداری دامغان برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای امور عمرانی حوزه شهری، زیرساخت‌ها و توسعه شهری خوشبختانه توانسته موفق عمل کند که این امر به خصوص در راستای توسعه شهری می‌تواند ارزشمند باشد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری سمنان ادامه داد : ۶۳ میلیارد تومان میزان بدهی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان به مجموعه شهرداری‌های استان است که بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان آن متعلق به شهرداری دامغان است.

وی در خاتمه گفت: نیاز است تا شهرداری دامغان از اسناد تسویه برای وصول مطالبات خود اقدام کند همچنین می بایست منابع درآمدی شهرداری نیز برای ارتقای اعتبارات شناسایی شود.

انتهای پیام/ح

پرداخت ۱۰ میلیارد تومان به شهرداری دامغان

برچسب ها: استانداری ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.