قهرمان وزنه برداری المپیک گفت: ضمن مشورت با صالحی امیری، پیش از رقابت‌های جهانی یا پس از آن برای پیگیری روند درمانی ام به آلمان سفر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهراب مرادی قهرمان وزنه برداری المپیک در حاشیه مراسم انتخاب ریاست فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: باید از لحاظ آمادگی به مرز صددرصدی برسم و برای گرفتن مدال‌های جهانی، المپیک و ... تلاش کنم. قهرمانی در این تورنمنت‌ها آسان به دست نمی‌آید و رقیب، مصدومیت‌های مختلف، دوری از خانواده دخیل است و در کنار آن جوانی خود را پای این کار می‌گذاریم و در نهایت با عبور این اتفاقات به مدال دست پیدا می‌کنیم.

وی ادامه داد: من فعلا در مورد این بحث و درگیری‌هایی که بابت مصدومیتم داشتم صحبتی ندارم. شخصا نمی‌دانم که به مسابقات جهانی می‌رسم یا خیر و در مورد حضور در لیگ هنوز شک دارم. به زودی مشخص خواهد شد که این مصدومیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

مرادی در مورد پیگیری روند درمان مصدومیت اخیرش در کشور آلمان اظهار کرد: با دستور صالحی امیری پیش از رقابت‌های جهانی یا بعد از این تورنمنت، یک سفر باید به آلمان بروم و روند درمانی خود را در این کشور پیگیری کنم. با این حال در تلاش هستم تا خود را به این رقابت‌ها برسانم.

قهرمان المپیک وزنه برداری در مورد رها شدن از کمند مصدومیت و انتخاب وزنه‌های سنگین عنوان کرد: بیرون از گود هرکسی هر چیزی که می‌خواهد به زبان می‌آورد که به من مربوط نمی‌شود. سهراب مرادی همین طوری قهرمان المپیک شد، همین‌گونه قهرمان جهان و بازی‌های آسیایی شد و همین روند را در حال پیش بردن بود که اینگونه شد.

مرادی در ارتباط با حضور در مسابقات جهانی و کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها بیان کرد: همانطور که می‌دانید تیم‌های صاحب نامی، چون بلاروس، چین و .. و در این رقابت‌ها حضور دارند و کسب مدال در وزن ۹۶ کیلوگرم واقعا سخت به نظر می‌رسد.


بیشتر بخوانید

دست برخواه خالی‌تر از همیشه

نوروزی: مصدومیت مرادی فقط از ناحیه کتف بوده است/ او به زودی می‌تواند به تمرینات برگردد

برخواه: مصدومیت سهراب جدی نیست ، از کیانوش خبری ندارم/ ۱۲ مرداد ماه اسامی اعضای تیم ملی اعلام می‌شود


انتهای پیام/

اظهارات مرادی در مورد مصدومیت اخیرش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار