ارسال کاروان کمک‌های مردم گیلان به گلستان

کاروان کمک‌های مردمی گیلان به مناطق سیل زده گلستان اعزام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: پنجمین کاروان کمک‌های مردمی سپاه قدس گیلان امروز به منطقه سیل زده گمیشان استان گلستان اعزام شده است.

وی افزود: این کاروان شامل ۳۰۰ یخچال، تلویزیون، فرش، اجاق گاز و پنکه است که به همراه مقادیری ظروف و لوازم آشپزخانه و ۴۰ تخته موکت ۷۵ متری ارسال شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان ارزش این کالا‌ها را بیش از ۶ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده تا پایان ماموریت سپاه قدس گیلان در گمیشان استان گلستان ادامه خواهد داشت.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه مقدار کمک‌های مردمی ارسالی به مناطق سیل زده کشور از ابتدای امسال تاکنون حدود ۷۲ میلیارد ریال بوده است، گفت: ساخت و ترمیم ۵۰۰ واحد مسکونی منطقه سیل زده گمیشان از ماموریت‌های سپاه استان گیلان در این منطقه است.

وی تصریح کرد: حدود ۳۰ گروه جهادی در منطقه گمیشان حضور دارند و قرار است این تعهد در یک دوره ۴۵ روزه تا ۳ ماه خانه‌ها ساخته و به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد این منطقه تحویل داده شود.

سید جلال الدین محمد شکریه، رئیس اتاق اصناف گیلان هم گفت: بخش عمده ایی از کمک‌های ارسالی به مناطق سیل زده را بازاریان اهدا کردند.

انتهای پیام/ع

اعزام کاروان کمک‌های مردمی گیلان به مناطق سیل زده استان گلستان

برچسب ها: حوادث ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.