نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ازبهره برداری از ۲۵۰ میلیارد ریال طرح بهداشتی و درمانی شهرستان ملایر در آینده نزدیک خبر داد.

افتتاح بیمارستان ۹۶ تختخوابی و ۲۵۰ طرح بهداشتی و درمانی در ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد کاظمی، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از افتتاح بیمارستان خیرساز ۹۶ تختخوابی، کلینیک فوق تخصصی، مرکز اورژانس، مرکز غربالگری سرطان، مراکز جامع سلامت و مراکز بهداشتی در آینده نزدیک با حضور وزیر بهداشت در این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به وظیفه مهم دولت در ایجاد زمینه درمانی و تجهیز بیمارستان‌ها طبق قانون بیان کرد: طی سه سال گذشته تلاش‌های خوبی برای توسعه، تجهیز و تکمیل بخش‌های درمانی ملایر انجام شد و باید هدف گذاری بلند مدت برای ارتقای جایگاه علمی و توسعه زیرساخت‌های آموزشی رشته‌های پزشکی و درمانی این شهرستان داشته باشیم.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس دهم تکمیل و ارتقای دانشکده پرستاری را یکی از ضرورت‌ها برشمرد و با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان ملایر با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اختصاص بودجه مستقل برای دانشکده پرستاری ملایر یکی از درخواست‌های ما از وزیر بهداشت بود.

کاظمی با اشاره به اضافه شدن فوریت‌ها به دانشکده پرستاری و پیگیری برای ارتقای ساختمان این دانشکده اظهار داشت: در دانشکده پیراپزشکی ملایر نیز علاوه بر ۲ رشته بیهوشی و اتاق عمل، به دنبال جذب سه رشته دیگر هستیم که کار‌های مقدماتی آن انجام شده و امیدواریم این دانشکده به دانشکده پزشکی ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه ملایر مرکزیت خدمات پزشکی و درمانی در جنوب استان و شهر‌های همجوار است تاکید کرد: در زمینه ارتقای زیرساخت‌های پزشکی و درمانی و توسعه مراکز بیمارستانی باید تلاش کنیم و از ظرفیت خیران در حوزه سلامت بیشتر بهره بگیریم.

کاظمی ملایر را از شهر‌های پیشتاز استان همدان در حوزه خیران سلامت و بهداشت و درمان دانست و افزود: از این امتیاز ویژه باید بهره برداری مطلوبی داشته باشیم.

وی همچنین ایجاد تحول در حوزه سلامت و بهداشت و درمان را حاصل تلاش، همراهی و پیگیری مجموعه بهداشت و درمان این شهرستان دانست و بیان کرد: باید توفیقات بیشتری را در این حوزه به دست آوریم و همچنان در بخش بهداشت و درمان سرآمد باشیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط کنونی منطقه و جهان و مناسبات بین المللی جمهوری اسلامی گفت: محدودیت‌ها و تحریم‌ها عامل انسجام بیشتر مردم است که با تکیه بر توان داخلی و اتحاد و همدلی، این دوره را باید با موفقیت سپری کنیم.

کاظمی ادامه داد: در شرایطی که جوانان و آینده سازان این کشور مشغول علم اندوزی هستند و در مسیر توسعه کشور گام بر می‌دارند و مورد هجمه یک نظام استکباری قرار گرفته‌ایم، باید تلاش‌های مستمری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در ابتدای جنگ تحمیلی تجهیزات نظامی کمی داشتیم گفت: با تلاش جوانان باهوش و مبتکر ایران، امروز آمریکا از توان جوانان و دستاورد‌ها و تجهیزات نظامی ما در هراس است.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس دهم خاطرنشان کرد: در بخش بهداشت و درمان نیز به اندازه‌ای پیشرفت کرده‌ایم که از کشور‌های همسایه برای درمان به ایران می‌آیند.

انتهای پیام/ا

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از افتتاح بیمارستان ۹۶ تختخوابی خبر داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار