رئیس انجمن ملی آموزش و پرورش آمریکا ضمن انتقاد از دونالد ترامپ اعلام کرد او کشور را به سمت استبداد می‌کشاند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بریت بارت، لیلی اسکلسن گارسیا، رئیس انجمن ملی آموزش و پرورش آمریکا در یک رویداد در هیوستون به انتقاد از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پرداخت و اعلام کرد او کشور را به سمت استبداد سوق می‌دهد.

وی در این خصوص گفت: ما به رئیس جمهوری احتیاج داریم که به دموکراسی ما احترام بگذارد. کسی که به همه مردم خدمت کند، از جمله آن‌هایی که عضو عمارت اعیانی مارالاگوی او نیستند. ما به کسی احتیاج داریم که با هدیه دادن پست‌های دولتی به دوستان و خانواده اش، در نهاد‌های ما فساد ایجاد نکند.

وی در ادامه افزود: دونالد ترامپ کشور زیبای ما را به سمتی پیش می‌برد که قلب بنیانگذاران آمریکا را می‌شکند. او کشور را به سمت اقتدارگرایی و استبداد پیش می‌برد.

وی در این رویداد که در هیوستون آمریکا برگزار شد، به حمایت از حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ پرداخت و گفت: ما در حال حاضر در آغاز راه انتخاب یک نامزد دموکرات هستیم که بتواند در مقابل ترامپ بایستد. انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ یکی از متفاوت‌ترین انتخاباتی است که من تاکنون دیده ام؛ زیرا این برای حفظ دموکراسی ماست.

گارسیا پیش از این هم از سیاست‌های ترامپ انتقاد کرده بود. وی پیشتر در واکنش به تصمیم ترامپ برای مسلح کردن معلمان مدارس گفت: وارد کردن سلاح‌های بیشتر به مدارس ما برای محافظت از دانش آموزان و معلمان از خشونت‌های مرتبط با حمل سلاح، کارآمد نیست. دانش آموزان ما به کتاب‌های بیشتر، برنامه‌های هنری و ... نیازدارند.

انجمن ملی آموزش و پرورش آمریکا نماینده سه میلیون معلم در سراسر این کشور است. ساختمان اصلی آن در ایالت واشنگتن قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار