ساعات کار دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و موسسه‌های عمومی غیردولتی در چهارمحال و بختیاری از فردا دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸ به روال قبل باز می‌گردد.

ساعت کار ادارات در چهارمحال و بختیاری به روال قبل باز می‌گرددبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری گفت: پیرو نامه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور و به منظور تسهیل در ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی و پاسخگویی به انتظارات مردم، ساعات کار دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و موسسه‌های عمومی غیردولتی در استان، از فردا دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸ به روال قبل باز می‌گردد و از ساعت ۷:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.
 
وی افزود: در اجرای مدیریت صحیح مصرف نیروی برق و کنترل روزانه مصرف انرژی، استفاده از ساز و کار‌های کاهش مصرف تنظیم دمای محیط کار با حداقل ۲۵ درجه سانتیگراد، از مدار خارج کردن سامانه‌های سرمایشی و روشنایی پس از پایان وقت اداری و تولید برق از مولد‌های اضطراری طی ساعات ۱۱ تا ۱۵ هر روز همچنان مورد تأکید است.

گفتنی است؛ طبق مصوبه هیئت وزیران و به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی، از اول تیر ۹۸ ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در طول هفته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و روز‌های پنج‌شنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۲:۳۰ تعیین شده بود.
 
انتهای پیام/ز

ساعت کاری ادارات چهارمحال و بختیاری از فردا تغییر می‌کند

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار