معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: با توجه به راه اندازی سامانه نظارت بر اشتغال پایدار روستایی و عشایری (سانار) در سازمان برنامه و بودجه کشور، قزوین به عنوان پایلوت اجرای این طرح انتخاب شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی رحمانی معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان اینکه قزوین به عنوان پایلوت سامانه نظارت بر اشتغال پایدار روستایی و عشایری انتخاب شده است، گفت: این سامانه به منظور نظارت بر تسهیلات پرداخت شده روستایی و عشایری راه اندازی شده است و در سه فاز گزارش گیری آماری، داشبورد مدیریتی و پایش و راستی آزمایی اثربخشی اجرا خواهد شد.

وی افزود: فاز اول گزارش گیری آماری با همکاری معاونت آمار و اطلاعات سازمان و با نظارت گروه اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی معاونت هماهنگی برنامه و بودجه اجرا می‌شود.

رحمانی تصریح کرد: در این طرح هزار و ۵۰ واحد روستایی و عشایری در ۶ شهرستان استان سرشماری و در سامانه بارگذاری و پایش خواهد شد.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اضافه کرد: ۱۰ مامور آمار گیر به مدت ۳۰ روز، اجرای این طرح را برعهده خواهند داشت.

انتهای پیام/ک

راه اندازی سامانه نظارت بر اشتغال پایدار روستایی و عشایری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.