رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: بیست و نهمین جشنواره فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کشور در مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رمضانعلی نیری رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: رقابت‌های دانشجویان برگزیده کشور در این جشنواره در قالب ۶ بخش برگزار می‌شود که خراسان رضوی و مشهد میزبان بخش قرآنی این دوره از مسابقات است.

وی تصریح کرد: از مجموع راه یافتگان به مرحله کشوری این مسابقات ۱۶۰ دانشجوی دختر و پسر در رشته‌های مختلف بخش قرآنی شرکت دارند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: شرکت کنندگان در بخش قرآنی این دوره از مسابقات در دو بخش دختران و پسران و در رشته‌های قرائت قرآن، ترتیل، تحقیق، حفظ یک، پنج، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء قرآن، اذان، دعا، مناجات خوانی، تواشیح و همخوانی قرآن کریم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که این دوره از مسابقات، ۲ روز ادامه دارد.

دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی دارای ۲ پردیس دانشگاهی دختران و پسران و ۴ واحد دانشگاهی است که در ۴ گروه مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، پذیرفته شدگان آزمون استخدامی و دانشجویان ماده ۲۸ دانشجو می‌پذیرد.
این دانشگاه در سال تحصیلی گذشته ۳ هزار و ۵۲۴ دانشجو داشت.

انتهای پیام//م. پ


جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کشور در مشهد آغاز شد

برچسب ها: فرهنگیان ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.