معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: ساعات کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی دولتی در قزوین که برای کاهش مصرف برق تغییر کرده بود از فردا دوشنبه به روال قبل بر می‌گردد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به تغییر ساعات کاری در اداره‌ها از ابتدای تیرماه گفت:  این تصمیم با توجه به فصل گرما و ضرورت صرفه جویی در مصرف انرژی در سطح ادارات و دستگاه‌های اجرایی اتخاذ شده بود، اما بررسی‌ها نشان داد که این طرح در کاهش مصرف برق با توجه به وجود نداشتن ادارات پرمصرف در قزوین و وضعیت آب و هوایی مناسب تاثیر چندانی نداشته است.

این مسئول افزود: از سوی دیگر خود کارمندان دستگاه‌های اجرایی نیز تماس‌هایی درباره نارضایتی از اجرای این طرح و تحت الشعاع قرار گرفتن زندگی خود داشتند که بررسی‌های لازم صورت گرفت.

حبیبی ادامه داد: با توجه به این موضوع و استناد به بخشنامه وزیر کشور ساعات کار ادارات به روال قبل بازمی گردد و از فردا از ساعت ۷ و ۳۰ صبح تا ۱۴ و ۳۰ اجرا خواهد شد.

از اول تیرماه سال جاری طبق مصوبه استانداری ساعات کار ادارات دولتی قزوین در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ۶.۳۰ صبح تا ۱۳.۳۰ بعدازظهر و روز‌های پنجشنبه نیز ساعت کاری از ۶.۳۰ تا ۱۲.۳۰ تعیین شده بود.

انتهای پیام/ک

تغییر ساعت کاری در اداراه ها 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.