رئیس‌جمهور آمریکا از «جو بایدن» و سیاست‌های دولت باراک اوباما به شدت انتقاد کرد.

ترامپ: اوباما بیش از همه رؤسای جمهور دیگر برای آمریکا بدهی به بار آورده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، به دنبال جنگ لفظی ایجاد شده میان دونالد ترامپ و جو بایدن، رئیس جمهور این کشور در حساب توییتر خود از این نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آتی و سیاست‌های دولت باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا به شدت انتقاد کرد.

وی در توییتر نوشت: جو بایدن یک پروژه احیاکننده است. اما برخی مسائل قابل نجات نیستند. چین و دیگر کشور‌هایی که تا سالیان سال از ما دزدی می‌کردند، هم اکنون به او (بایدن) التماس می‌کنند. او (باراک اوباما) ارتش ما، قانون ما و مراقبت‌های بهداشتی ما را نابود کرد و از همه رؤسای جمهور دیگر آمریکا بدهی‌های بیشتری برای این کشور به وجود آورد. او (بایدن) پیروز نمی‌شود.

جو بایدن که به عنوان معاون باراک اوباما خدمت کرده بود، روز جمعه در مصاحبه با شبکه سی ان ان به انتقاد از دونالد ترامپ پرداخت و گفت: این شخص «تقسیم‌کننده کل قواست» (به جای استفاده از واژه فرمانده) این شخص با سیاست‌های نژادپرستانه‌اش اقدام می‌کند. این شخص به سمت گسترش نفرت پیش می‌رود. این تنها راهی است که او می‌تواند موفق شود. او قلدرترین شخصی است که من در کل زندگی‌ام می‌شناسم. او قلدری است که من همیشه در مقابلش ایستاده ام. او قلدری است که وقتی من بچه بودم، لکنت زبان مرا به سخره می‌گرفت و من باید به او تو دهنی می‌زدم.

این درحالی است که دونالد ترامپ روز گذشته در واکنش به این اظهارات جو بایدن اعلام کرد: من فکر نمی‌کنم که انسان قلدری باشم!

دونالد ترامپ و جو بایدن تاکنون بار‌ها یکدیگر را هدف حملات لفظی قرار داده‌اند. بایدن پیشتر اعلام کرده بود دونالد ترامپ ارزش‌های آمریکا را تکه تکه کرده است. دونالد ترامپ هم از زمان ورود بایدن به رقابت‌های انتخاباتی به انتقاد از او پرداخته و حتی بار‌ها جو بایدن را «جوی خوابالو» خوانده است.

بایدن حتی سال گذشته میلادی در یک سخنرانی در دانشگاه میامی اعلام کرده بود اگر با ترامپ در دوره دبیرستان در یک مدرسه بود، به خاطر اظهارات تحقیرآمیز او علیه زنان تا می‌خورد، او را کتک می‌زد. دونالد ترامپ هم در واکنش به این اظهارات بایدن اعلام کرد او (بایدن) هم از نظر بدنی و هم عقلی انسان ضعیفی است و او می‌تواند سریع و سخت او را به گونه‌ای به زمین بزند که تمام مسیر را گریه کند!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار