مهندس محمود زاده نماینده مردم شهرستان مهاباد از شبکه بهداشت و درمان مهاباد و چند طرح عمرانی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، این نشست با هدف بررسی مشکلات و امکانات و اقدامات انجام شده در شبکه بهداشت و درمان در هر دو حوزه بهداشت و درمان با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، سرپرست و مسئولین شبکه در محل اتاق دکتر بهزاد تشکیل شد.

مهندس محمود زاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی با پیگیری‌های انجام گرفته که در شهریور ماه سال قبل عملیات کلنگ زنی آن آغاز و در سالجاری به پیمانکار واگذار شده و توسط پیمانکار آن در فاز اول مرحله اسکلت بندی از ۱۲ درصد رشد فیزیکی برخوردار است که آینده روشنی را برای خدمات درمانی حوزه سلامت شهرستان مهابادرقم خواهد زد.

وی افزود: بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی شهرستان مهاباد در زمینی به مساحت ۸۰ هزار متر مربع و با زیر بنای ۴۰ هزار متر مربع در ۶ طبقه احداث می‌شود که ۲ ردیف بودجه برای آن در نظر گرفته شده که شامل بودجه از محل ارزش افزوده وزارت متبوع و تخصیص اعتبار از محل ردیف بودجه کشوری می‌باشد.

مهندس محمود زاده اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام گرفته در سال‌های قبل ۲ دستگاه ماموگرافی، رادیولوژی دیجیتال، سی تی اسکن ۱۶ اسلایس، آمبولانس، ۵ دستگاه دیالیز و ... برای حوزه سلامت شهرستان اخذ شده است.

وی افزود: مجوز دانشکده پرستاری با تلاش‌های انجام شده از وزارت بهداشت برای شهرستان مهاباد اخذ گردید که راه را برای تبدیل دانشکده پرستاری به دانشکده پزشکی ودر آینده هموار ساختیم.

دکتر بهزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: قانون گرایی، فرآیند محوری، خرد جمعی و مشاکت‌های اجتماعی از پارمتر‌ها و اولویت‌های کاری ام در شبکه بهداشت و درمان مهاباد می‌باشد.

وی افزود: با احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی در شهرستان مهاباد چشم انداز این بیمارستان در ۳۰ سال آینده پاسخگوی نیاز‌های مردم شهرستان و منطقه می‌شود. از لحاظ تجهیزات پزشکی در بیمارستان در وضعیت مطلوبی قرار داریم.

دکتر بهزاد بیان داشت: اولویت کاری مدیریت شبکه ساماندهی و استاندارد سازی محوطه حیاط بیمارستان، خرید ups ۱۰۰ کاوا برای دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس و اقدام برای به پایان رساندن طرح‌های عمرانی بیش از ۹۵ درصد می‌باشد.

وی ضمن تشکر از پیگیری‌های ریاست دانشگاه علوم پزشکی ارومیه اظهار داشت: اعتبار لازم برای راه اندازی انشعابات آب، برق، گاز و تلفن برای دانشکده پرستاری و نیز اخذ مجوز خرید دستگاه ups ۱۰۰ کاوا و تکمیل طرح مرکز خدمات جامع سلامت محسن شافعی از طریق توافق با پیمانکار پروژه انجام گرفته است.

انتهای پیام/ن

اجرای طرح‌های عمرانی حوزه سلامت شبکه بهداشت و درمان مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.