مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره شرایط تیم و خودش توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  علی علیپور، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیمش اظهار کرد: درحال حاضر تمرینات بدنسازی را پشت سر می‌گذاریم و قرار است چند روز دیگر اردوی ۹ روزه‌ای را در خارج از کشور بگذارنیم تا آماده مسابقات شویم.

او در مورد پیشنهادات خارجی و بحث جدایی‌اش از پرسپولیس بیان کرد: ابتدا باید بگویم چنین موضوعی مطرح بود. من هرچه دارم از پرسپولیس است و همه چیزم را مدیون این باشگاه هستم. هر چیزی دارم از محبت هواداران و تیم پرسپولیس است.

علیپور خاطرنشان کرد: چند پیشنهاد خوب به باشگاه آمده بود، اما با بحث‌هایی که پیش آمد و قراردادی که دارم، موظف هستم به تمرینات بیایم. من یک سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: با مسئولان باشگاه صحبت کردم و قرار شد خواسته من را باشگاه فراهم کند تا یکسال دیگر کنار تیم بمانم. ۵ سال در تیم پرسپولیس حضور داشتم و همه شرایط قرارداد من را می‌دانید، هیچ وقت حاشیه‌ای نداشتم و بعد از ۵ سال این خواسته را دارم تا شرایطی فراهم شود که بتوانیم همکاری خوبی داشته باشیم.

وی درباره اینکه آیا با ترانسفر شدن او درآمد خوبی به باشگاه می‌رسید یا خیر، گفت: درآمد خوبی به باشگاه می‌رسید، اما شاید باشگاه در شرایطی است که نیاز دارد من یا همه بازیکنان در تیم بمانیم. البته من عضو کوچکی از تیم هستم و بابد دید پیش از اردوی ترکیه چه اتفاقی رخ خواهد داد.

علیپور در پایان گفت: بازیکنان خارجی در طول فصل به پرسپعولیس می‌آیند و به دلار و یورو پول گرفتند. برخی خارجی‌ها با ۵۰۰ یا ۶۰۰ هزار دلار یک فصل یا نیم‌فصل بازی می‌کردند، اما مشکل ما این است که به خودمان توجه نمی‌شود. من ۵ سال در این تیم بودم و کوچکترین حاشیه‌ای ایجاد نکردم، اما همه می‌دانید قرارداد من چقدر است.


بیشتر بخوانید:

مربی دروازه بان‌های پرسپولیس معرفی شد

تنوع تمرینات و آمادگی بازیکنان پرسپولیس در تمرین آخر هفته

برنامه تمرینی پرسپولیسی‌ها در هفته آینده


انتهای پیام/

اظهارات علیپور درباره وضعیت پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار