قائم مقام شهرداری گوانگ‌ژو چین گفت: ارتباط ما با یکدیگر ارتباطی به آمریکا ندارد و ما ارتباط  مان را باهم حفظ می کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان در جلسه نیزگائو یایو قائم مقام شهرداری گوانگ‌ژو چین در دیدار با استاندار گلستان گفت : ما با خونگرمی گرگانی‌ها مواجه شدیم و ما خیلی خوشحال هستیم و این یک دلگرمی برای ما  است تا با ایران ارتباط بیشتری داشته باشیم و همچنین باعث می شود که گرگان و گوانگ ژو مثل خواهر باشند .

وی افزود: ما میتوانیم در زمینه‌های مختلف ارتباط داشتیم و برای اینکه ارتباط را حفظ بکنیم باید بیشتر همدیگر را ببینیم و تصمیم گرفتیم بعد نیمسال شما رو ببینیم.
 
وی بیان داشت : ارتباط ما با یکدیگر ارتباطی به آمریکا  ندارد و ما ارتباط  مان را باهم حفظ می کنیم.
 
حق شناس استاندار گلستان نیز گفت : ما آمادگی سرمایه گذاری مشترک  راداریم و همچنین در زمینه ورزش هم علاقه‌مند به همکاری مشترک  بخصوص والیبال و بسکتبال  هستیم .
 
وی گفت : همچنین در برگزاری دوره‌های آموزشی بین دوشهرگرگان و گوانگ ژو ازنظر دانشگاه‌های دولتی و هم  غیر دولتی در گرگان آماده همکاری هستیم.
 
حق شناس افزود :هردوی ما شرقی هستیم و خودمان  در مورد ارتباط مان  تصمیم میگیریم  ودر زمینه حمل و نقل همکاری میکنیم و بخشی از کالا‌های چینی از بندراکتائوی قزاقستان به بندر انزلی وارد می شود و البته وجود  راه آهن سراسری برای حمل و نقل کالا ها فرصت خوبی است .
 
انتهای پیام /گ
 

دیدار نمایندگان شهرداری شهر گوانگ‌ژو چین با استاندار گلستان

برچسب ها: استانداری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.