رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری همدان گفت: آفرود‌های جولان دهنده در منابع طبیعی همدان عضو هیات نیستند.

آفرود‌های جولان دهنده در منابع طبیعی همدان عضو هیات نیستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،اصغر جهانیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افرادی که با موتور کراس و اتومبیل‌های آفرود در کوهستان الوند جولان می‌دهند هیچ گونه ارتباطی با هیات ما ندارند.

وی با تاکید بر اینکه همواره مخالف تاخت و تاز در دل طبیعت و کوهستان‌ها هستیم، گفت: تمامی برنامه‌ها و مسابقات ما در پیست‌های موتور سواری و اتومبیلرانی شهید مفتح انجام می‌شود و حتی تور‌های گردشگری تنها توسط کمیته تورینگ و سافاری با کسب مجوز‌های لازم و رعایت اصول، قوانین و نظارت دقیق این هیات صورت گرفته است.

جهانیان با تاکید بر اینکه آفرودسواران تحت عضویت این هیات هرگز وارد مناطق محیط زیستی نشده اند، گفت: آفرودسوران هیات همواره در امور امداد رسانی فعالیت داشته و جزو بازوان کمک رسان در زلزله و سیل اخیر بودند.

وی افزود: وقتی این افراد از زندگی و جان خود چشم پوشی کرده و برای کمک به مردم اقدام می‌کنند، چه دلیلی دارد که به صورت غیرقانونی در مناطق کوهستانی و طبیعت تردد کرده و برای مردم مشکل ساز شوند.

وی یادآور شد: اعضای این هیات اعم از آفرودسواران و موتور سواران دارای کارت عضویت هستند و افرادی که از نام هیات سواستفاده کنند، مرتکب تخلف شده و شناسایی و به مراجع قضایی ارجاع می‌شوند.

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری همدان گفت: حتی ورزشکاران این هیات که مرتکب تخلف شوند نیز به کمیته انضباطی ارجاع یافته و مورد برخورد جدی قرار می‌گیرند.

هفته گذشته تردد برخی آفرودسواران و موتورسیکلت‌ها به طبیعت کوهستانی همدان و تخریب مراتع با اعتراض‌های گسترده روبه رو شد.
انتهای پیام/ج

آفرود‌های جولان دهنده در منابع طبیعی همدان عضو هیات نیستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.