پیامک‌های دریافتی پانزدهم تیرماه؛

سدمعبر دستفروشان در مقابل ایستگاه مترو تجریش/ پرداخت نشدن سهام عدالت مستمر بگیران تامین اجتماعی/ وجود پارک‌بان مقابل مجتمع تیراژه

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ پانزدهم تیر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

ب

 


3499...0936: طبق قانون باید با سد معبر مقابله بشه، قانون شکنی بزرگ روبروی شهرداری منطقه یک جلوی ایستگاه مترو تجریش در حال انجام هست‌. مامورین شهرداری میان رشوه میگیرن میرن و پیاده رو اینقدر دستفروش داره نمیشه راه رفت. لطفا پیگیری کنید ببینیم این همه پول داره توی جیب کی میره.

 

9741...0918: سلام خسته نباشین. برج هفت پارسال از گروه خودروسازی سایپا ماشین ساینا ثبت نام کردیم با مبلغ پانزده میلیون پیش پرداخت، امروز اس ام تکمیل وجه آمده که میگن ساینا شده شصت میلیون و نهصد، در صورتی که سایت زده پنجاه وهفت میلیون،کارشناس امور مشتریان سایپا میگه اشتباه سیستم شاید اصلاح بشه لطفا پیگیری کنید.

 

0306...0936: سلام بنده یکی از  200نفر کارکنان نیروی شرکتی خدمات بیمارستان شهید بهشتی قم هستم 3 ماه از حقوق ما خبری نیست شما را به خدا پیگیری کنید قرارداد ماهیانه می بندند حرف هم که میزنیم می گن که خدا را شکر کنید سر کارید بیرون نمیندازیم دستمون از همه چیز کوتاهه ظلم میکنند.

 

9550...0913: سلام جاده مسيرمنطقه زفره به روستاهای برزاود و برزاوند به ظفرقند اردستان از توابع اصفهان خراب بوده و نيازبه آسفالت و ترميم دارد و مدت زياد است به همين نحو بوده لطفا اطلاع رسانی شود تا رسيدگی به عمل آيد. باتشكر

 

6820...0911: از باشگاه خبرنگاران جوان تقاضا می کنیم نسبت به پرداخت نشدن سهام عدالت مستمر بگیران تامین اجتماعی پیگیری کنید. لطفا.

 

5173...0910: زمستان ۹۶ پول واریز کردیم به ایران خودرو برای ماشین ۲۰۶ الان تابستان ۹۸ هست بعد از ۱۹ ماه تاخیر حالا میگن ماشین به قیمت حاشیه بازار هست. آیا ارزش پول سال ۹۶ با تابستان ۹۸ یکی هست. پخش کنید تا جامعه قضاوت کند. واقعا این کار خودروساز حلال است!!

 


6266...0916: سلام با توجه به اینکه تردد مسافرین عراقی از فرودگاه آبادان به شیراز دارای ترافیک بالایی می باشد لذا پروازهای این مسیر به طور غیر مترقبه افزایش پیدا کرد و مشکلات زیادی را برای شهروندان آبادانی به وجود آورده و این اجحاف زیادی برای مردم آبادان و خرمشهر شده لطفاً بررسی کنید و راه حلی برای مردم این منطقه پیدا کنید.

 

5883...0918: با سلام و احترام. پاداش پایان خدمت فرهنگیان سال ۹۷چه تاریخی پرداخت خواهد شد؟

 

7525...0912: کنار مجتمع تیراژه هنوز پارک بان های سابق هستند که با لباس شخصی از مردم پول دریافت می کنند و مردم هم به خاطر ترس از سالم ماندن ماشین پول را می پردازند. شهرداری گفت از دست ما‌ کاری بر نمیاد. پیگیری کنید لطفا

 

8819...0918: چرا دولت پس از گذشت 3 ماه از سیل هنوز خسارات کشاورزان که سیلاب برده را پرداخت نمی کند، چون ما ریالی پول پس از سیل برا کشت و کار کشاورزی و رونق مجدد تولید نداریم و از کشتی که سیل برده تازه هزینه های کاشت و داشت و برداشت بدهکاریم. لطفا دولت اورژانسی خسارات استان ایلام وشهرستان دره شهر را پرداخت کند. باتشکر

 

1747...0913: سلام لطفا در مورد انسولین افراد دیابتی پیگیری کنید خیلی سخت گیر میاد برای شهرستان ها که اصلا نیست فقط استان ها اونم به سختی داروخانه ها که اصلا جواب نمیدن خواهشا شما پیگیری کنید به ما جواب نمیدند.

 

8387...0913: یک سالی است که به دنبال گرفتن وام خود اشتغالی از کمیته امداد هستم تا به امروز موفق به گرفتن آن نشدم کمیته امداد شهرکرد همیشه نبود بودجه را بهانه می کند در حالی که اعلام شد وام 50 میلیون تومانی به خانواده های تحت پوشش می دهند.این قدر رفتم و آمدم از گرفتن وام منصرف شدم. باتشکر. از شهرکرد

 

9252...0916: با سلام چرا مدیریت استان لرستان خرم آباد از لحاظ سیل زدگان شده هرکی به فامیل یا دوستان خودشان لوازم های خانگی که ازتهران میاد می دهند و ضعیف هستند سیل زده نمی برد اما بقیه میبرند با تشکرپخش کنید.

 

9075...0912: تا این لحظه در روز پانزدهم تیر 98 هنوز آخرین بروزرسانی سامانه  تهران من در موضوع تردد خودروها در طرح ترافیک مربوط به 29خرداد یعنی بیش از 2هفته قبل می باشد. خواهشمندم این موضوع مورد بررسی قرار گیرد. آیا تعریف شهر الکترونیک این است؟ آیا با وجود الزام به استفاده از ان برای تردد در محدوده های طرح ترافیک هنوز امکان ثبت روزانه ی ترددها و مشاهده ی انها در سامانه فراهم نشده است؟آیا بهتر نبود ابتدا زیرساخت های لازم فراهم میشد و سپس ثبت نام و استفاده از ان الزامی میشد؟ مستندات موجود است. رستمی از تهران

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار