مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهدگفت: در راستای حمایت از کالا‌ها و تولیدات داخلی،دو بازار موقت در منطقه حر و ۱۷ شهریور راه اندازی شده است.

ره اندازی دو بازار موقت در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  بهروز کیانی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: در راستای حمایت از کالا‌ها و تولیدات داخلی و همچنین ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و قانونمند، این سازمان مبادرت به راه‌اندازی دو بازار موقت در مناسب‌ترین مناطق برای استفاده شهروندان کرده است.

وی تصریح کرد: یکی از این بازار‌های موقت به عنوان عصر بازار واقع در خیابان حرعاملی، حدفاصل حرعاملی ۷ و ۹ و دیگری شب بازار واقع در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شهید حنایی، حدفاصل شهید حنایی ۱۲ و ۱۴ برپا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد با بیان اینکه در این دو بازار تولیدات داخلی عرضه خواهد شد گفت: غرفه‌های این بازار‌ها به افراد خود اشتغال، بانوان سرپرست خانوار و معلولان اختصاص خواهد داشت.

کیانی افزود: عصر بازار حر از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۳:۳۰ و شب بازار ۱۷ شهریور نیز از ساعت ۲۰ الی ۱ بامداد فعال خواهند بود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: علاقمندان به داشتن غرفه در این بازار‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند با واحد صدور مجوز سازمان به شماره ۳۱۲۹۸۰۳۷ تماس حاصل نمایند.
 
 
انتهای پیام//ع.م
 

ایجاد بازار موقت  خیابان حر و ۱۷ شهریور 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.