اعضای جدید کمیته فنی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد امید (زیر ۲۳ سال) مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد امید برای حضور در مسابقات جهانی مجارستان، روز ۲۱ تیرماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود و قبل از آنکه محسن کاوه به عنوان مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد از بهروز نعتمی سرپرست فدراسیون کشتی حکم بگیرد علیرضا رضایی، علیرضا رضایی منش، مسعود مصطفی جوکار، اکبر بهتری و مهدی نیک منش به عنوان اعضای کمیته فنی این رقابت‌ها معرفی شدند، اما با آمدن کاوه تغییراتی در اعضای کمیته فنی به شرح زیر صورت گرفته است:

۱- محسن فرح وشی ۲- یداله اعتصامی ۳- تقی اکبرنژاد ۴- علیرضا رضایی ۵- مسعود مصطفی جوکار ۶- یک نفر به معرفی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ۷- یک نفر به معرفی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ۸- یعقوب نجفی جویباری

رقابت‌های جهانی کشتی امید (زیر ۲۳ سال) روز‌های ۶ تا ۱۲ آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

قهرمانی ایران در مسابقات کشتی فرنگی کارگران جهان/ پورحسینی صاحب مدال برنز شد

متقی و فیروزپور در فینال کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا


انتهای پیام/

اعضای جدید کمیته فنی رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد امید معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۵ تير ۱۳۹۸
از دیرباز تاکنون اخلاق مداری یکی از مهم ترین شاخصه های ورزش ایران بوده است. عموم مردم از اهالی کشتی انتظار دارند، بیشتر از سایر رشته های ورزشی به مقوله اخلاق اهمیت بدهند. البته انتظار آن ها بجاست. چرا که در ورزش کشتی کلمه ی پهلوان جایگاه ویژه ای دارد. با حرفه ای شدن بسیاری از ورزش ها، نتیجه گرایی در اولویت مدیران، قرار گرفت. همین عامل باعث گردید بسیاری از لازمه های ورزش مانند اخلاق در ورزش بخصوص در کشتی نادیده گرفته شود. و بهانه ای شود برای ورود افرادی با سابقه کیفری، به ورزش. خصوصا در کشتی، راهیابی اشخاصی مثل اقای محسن کاوه. نتیجه کار شد، تبانی های متعدد در مسابقات لیگ. رایزنی در فدراسیون کشتی برای ادم پرانی به عنوان همراه تیم کشتی، بخصوص به کشورهای تاپ. با یک بررسی ساده در فدراسیون کشتی می شود مشخص کرد چه تعداد، از همسفران صوری اقای کاوه به کشور بازنگشته اند. از ان جمله برادر کوچکتر ایشان(مهدی کاوه) در سفر تیم به امریکا. قابل ذکراست اقای کاوه، در کشتی فقط در زمان هایی بکار گمارده شده است که نخبه های کشتی حاضر به همکاری بارئیس وقت نبوده اند. وگرنه ایشان هیچوقت در جایگاه فنی سطح اول کشتی ایران نبوده است.
آخرین اخبار