مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: خاموشی در استان ایلام امسال کم‌تر از سال قبل است.

کاهش خاموشی‌های استان ایلام

شیرخانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: خاموشی‌هایی که در استان ایلام اتفاق می‌افتاد در آخر هفته‌ها یعنی یک بار در پنجشنبه و یک بار در جمعه با برنامه ریزی صورت میگیرد.

وی ادامه داد: خاموشی زمانی اتفاق می‌افتد که یک پیمانکار بر روی شبکه‌ای میخواهد کار انجام دهد فقط روی آن فیلتری که میخواهد انجام دهد برق آن منطقه را قطع می‌کند و خاموشی همگانی برای همه‌ی استان اتفاق نمی‌افتد.

مدیر کل شرکت برق اظهار کرد: قطعی برق برای هر منطقه‌ای که صورت میگیرد بین یک ساعت و نیم یا دو ساعت است.

شیرخانی اضافه کرد:ساعات اوج مصرف برق از ساعت ۱۲تا۱۶ و ۲۰تا ۲۴ است.

مدیر کل شرکت برق استان ایلام بیان کرد:استان ایلام پارسال حدود ۳۰ مگا وات کمبود انرژی داشت که زمان زیادی برق در خود شهر ایلام و شهرستان‌های اطراف قطع میشد ولی امسال همچین خاموشی‌هایی را در مقابل سال گذشته مشاهده نکرده ایم.

وی یادآور شد: برنامه برای قطعی مرتب در استان ایلام نداریم مگر در صورت ضرورت برق در استان ایلام قطع شود و قطعی برق ربطی به مشتریان پر مصرف یا کم مصرف ندارد.

شیر خانی عنوان کرد:کاهش مصرف از لوازم پرمصرف در ساعات اوج مصرف مانند اتو، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، مایکرویو، سماوربرقی و... باعث کاهش هزینه‌ها و از مصرف زیاد برق جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/ د

کاهش قطعی برق در استان ایلام

برچسب ها: وزارت نیرو ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.