عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان با حضور در شبکه شهر‌های خلاق جهان، با ۱۸۰ شهر جهان ارتباط دارد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیراحمد زندآور، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اصفهان به عنوان شهر بین المللی باید در نشست‌های بین المللی شرکت کند، گفت: بهبود دسترسی به زندگی فرهنگی یکی از اهداف مهم شبکه شهر‌های خلاق جهان است و اصفهان در بخش صنایع دستی در این مسیر حرکت کرده و یکی از شهر‌های مهم کشور به حساب می‌آید.

وی با اشاره به اینکه اصفهان با توجه به حضور در شبکه شهر‌های خلاق جهان با ۱۸۰ شهر جهان ارتباط دارد، تصریح کرد: در این نشست خلاقیت، توسعه فرهنگی شهر‌ها و همکاری محلی و بین المللی و اشتراکات مثبتی که بین شهر‌های دنیا وجود دارد مد نظر است همچنین بر روی همکاری‌های میان بخشی به خصوص در جنبه‌های مدنی و آفرینش صنایع خلاق، تولید و توزیع خدمات فرهنگی و توسعه کانون‌های فعالیت و نوآوری تاکید می‌شود.
 
امیراحمد زندآور ادامه داد: شورای اسلامی شهر یک نهاد مردمی است که برای سفر‌های خارج از کشور تابع ضوابط و قوانین است و برای هر سفر در استانداری حاضر می‌شویم. از وزارت کشور، وزارت اطلاعات و وزارت خارجه و سازمان برنامه و بودجه حضور دارند.

وی افزود: اعضای شورای شهر اصفهان تابع همین قاعده بوده اند و در این جلسات کلیات سفر، زمان سفر و ... مطرح و نهایتا دستاورد‌ها و ... عنوان می‌شود. این روند در استانداری اصفهان تشکیل و برای حضور در ایتالیا این جلسه هم تشکیل شد. این سفر در کمیته سفر وزارت کشور مطرح و سفر ایتالیا با مجوز انجام شده است و همه چیز شفاف صورت گرفته است.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: علت سفر به ایتالیا این بوده که شورای شهر به اتفاق نماینده شهردار در محل برگزاری کنفرانس شهر‌های خلاق حاضر شوند و هم برای بهبود جایگاه اصفهان تلاش کنند و هم ارتباط بین المللی شهر بین المللی اصفهان را افزایش دهند.

انتهای پیام/ی
 


حضور شورای اسلامی شهر اصفهان در کنفرانس شهر‌های خلاق جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.